• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

System nie reaguje po włączeniu laptopa.

Cloud VPS
0 głosów
184 wizyt
pytanie zadane 30 kwietnia 2019 w Sprzęt komputerowy przez judixon Nowicjusz (120 p.)
Dzień dobry, na wstępie chciałbym powiedzieć, że niestety nie znam się za dobrze na komputerach, z tego powodu wybaczcie mi, jeśli podam zbyt mało precyzyjnych informacji, przepraszam również jeśli taki temat już tu był, aczkolwiek nie mogłem znaleźć odpowiadającego w 100% mojemu problemowi. Wczoraj podczas pracy system się zawiesił i nie reagował na polecenia, nawet po tym jak dałem mu 30min czasu. Wyłączylem laptopa manualnie i ponownie go uruchomiłem, przy czym podczas uruchamiania wyświetlił się napis "scanning and repairing drive (:C) x% complete". Zostawiłem włączony komputer na całą noc i kolejnego dnia wyłączył się. Po uruchomieniu (trwało to nadzwyczaj długo) i zalogowaniu na konto użytkownika, system praktycznie nie reagował na polecenia np. kliknięcie PPM na ikonę powodowało kilka min czekania na ukazanie się listy opcji, nie wspomnę już o uruchamianiu programów. Na szczęście po długim czasie udało mi się zgrać najważniejsze dla mnie pliki, lecz w aktualnym stanie nie można normalnie korzystać z komputera. Czy jest ktoś w stanie powiedzieć mi co może być na rzeczy i jak sobie z tym poradzić ? System operacyjny : Win10 - nie próbowałem reinstalować, laptop ASUS model/R556L. Z góry dziękuję za pomoc i proszę o wyrozumiałość jeśli opisałem problem zbyt ogólnikowo.

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 30 kwietnia 2019 przez Eliro Stary wyjadacz (12,160 p.)
Mało precyzyjne pytanie, mało precyzyjna odpowiedź :D

Możliwości jakie przychodzą mi do głowy to:

-Przeinstalować system

-Wyczyścić laptopa

-Opcjonalnie przeskanować dysk https://www.youtube.com/watch?v=rcq-l5te4EY lub też go wymienić
0 głosów