Ostatnio zajmowałem się tematem przy tworzeniu gry więc mogę ci pomóc. Pomogę, ale nie rozwiążę za ciebie bo musisz to zrozumieć.
1 - Po pierwsze jeżeli nie znasz funkcji trygonometrycznych naucz się czym jest sinus, cosinus, tangens, wtedy pogadamy
2 - Musisz znać pozycję kursora (myszy) oraz pozycję naszego elementu. To druga rzecz którą musisz ogarnąć, czyli jak odczytać pozycję kursora.
3 - Myk polega na trójkącie i zastosowaniu właśnie funkcji trygonometrycznych. Najpierw obliczamy jaka jest długość linii od x,y myszy do x,y naszego obracanego obiektu twierdzeniem Pitagorasa, natomiast następnie obliczamy sinusa, czyli wartość kąta wyrażoną w proporcji. W tym momencie musimy już tylko użyć funkcji zamieniającej ten stosunek na kąt podany w radianach:
Math.asin(stosunek)
4 - teraz już tylko trzeba obrócić element o ten kąt, poszukaj w internecie jak się obraca element.
To nie jest wbrew pozorom takie trudne pomyśl, a zrozumiesz.