• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

SetTimeout podczas scrollowania

Object Storage Arubacloud
0 głosów
169 wizyt
pytanie zadane 12 marca 2019 w JavaScript przez eric19972 Użytkownik (590 p.)

Witam, tak prezentuje się moja "funkcja". Jestem początkujący w JS, wiec nie mam pojęcia o co chodzi. Mianowicie mam 3 divy na stronie i chciałbym zrobić taki bajer, że jak dojeżdżamy do pewnego momentu to wskakuje jeden, potem drugi, potem trzeci. Niestety w tym momencie wskakują mi wszystkie w jednym czasie i nie mogę nic z tym zrobić, bo gdziekolwiek nie dodam settTimeout to i tak nie działa (set time out odpala się już przy załadowaniu i jak wtedy dojeżdżam scrollem to ikonki już są, albo w ogóle się nie ładują jak pokombinuje i wstawię go w inne miejsca). Wie ktoś może jak to ogarnać na przykładzie mojego kodu? Jakie linijki tam wstawić? Domyślam się, że jeżeli ktoś zna JS'a to zrobi to w 15 sekund :D 

1
komentarz 12 marca 2019 przez pablop76 VIP (123,180 p.)

Bardzo ładnie wstawiłeś to zdjęcie ale lepiej wstaw kod w bloczek do tego przeznaczony. Będzie łatwiej odpalić twój kod w edytorze.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 12 marca 2019 przez pablop76 VIP (123,180 p.)

Twój warunek sprawdza przewinięcie dokumentu i jeżeli wartość jest większa niż 650 odpala wszystkie funkcje. Więc efekt jest taki jak jest. Zapoznaj się z metodą getBoundingClientRect i sprawdzaj położenie każdego elementu podczas skrolowania a jak będzie miał wymagane położenie odpal funkcję.

Chyba, że one są na tej samej wysokości i chcesz po prostu odpalić je w jakimś odstępie czasowym to wtedy jak najbardziej użyj setTimeout() dla drugiej i trzeciej funkcji.

komentarz 12 marca 2019 przez eric19972 Użytkownik (590 p.)
Są w tej samej wysokości, ale jak daje setTimeout to i tak nie działa. Koleś na stacku miał podobny problem, ale nie ogarniam w ogóle o co tam chodzi :D