• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Tworzenie strony intenetowej

Object Storage Arubacloud
0 głosów
364 wizyt
pytanie zadane 4 marca 2019 w PHP przez Grozmo Użytkownik (750 p.)
Witam jestem początkującym programistą jeśli w ogóle mogę się tak nazywać, chciałem stworzyć własną stronę  internetową ale napotkałem mały problem i liczę na to że osoby bardziej doświadczone od mnie mi po prostu pomogą. Chciałem stworzyć listę coś w stylu listy produktów ale każdy z tych produktów chce opisać w nowej stronie i tu jest problem bo musiał bym stworzyć 70 plików html i nie bardzo mi się to widzi ,czy był by ktoś tak miły i wyjaśnił mi tylko szybszy sposób stworzenia tych stron? obił mi się o uszy język PHP żeby móc zaprogramować dodawanie tych stron ale czy mógł by mi ktoś to po prostu ładnie i w miarę prosto wytłumaczyć?

3 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 4 marca 2019 przez Tomek Sochacki Ekspert (227,510 p.)
Najlepiej zapisywać takie dane do bazy danych i zrobić jedną templatkę html, która będzie napełniana odpowiednimi danymi. Generalnie jest to szeroki temat, ale proponuję abyś wziął sobie jakiś kurs np. PHP czy książkę, chyba w każdej są opisane podstawy takich operacji i małymi kroczkami wszystko opanujesz.
komentarz 4 marca 2019 przez Grozmo Użytkownik (750 p.)