Witam, mam pewien problem mam namyśli transmisję obrazu z pulpitu do serwera po socket.io i wyświetlanie na stronie, jednak robię to przy użyciu screenów i setIntervalu co jak można się domyśleć jest zabójcze i dla clienta i dla serwera, więc przychodzę z pytaniem w jaki sposób podejść do tego np. by pozostać przy screenach, ale tak uformować kod by nie zapychał on strumienia na porcie. Lub zastosować zupełnie inne podejście ?
Z góry dziękuję
//INDEX.js (Client)
const screenshot = require('screenshot-desktop');
const socket = require('socket.io-client');
const io = socket.connect("http://xxx.xxx.xxx.xxx:4000");
setInterval(() => {
screenshot().then((img) => {
io.emit("dataIMG",img);
})
}, 50);
//WWW.js(SERVER)
const express = require('express');
const app = express();
const path = require('path');
const server = app.listen(4000,()=>{
console.log("SERVER WORK ON: 4000");
});
const io = require('socket.io')(server);
io.on('connect',(socket)=>{
socket.on("dataIMG",(data)=>{
console.log("dziala")
socket.broadcast.emit("dataIMG_send",data);
});
})
app.get("/",(req,res)=>{
res.sendFile(path.resolve("public/index.html"))
});