• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Prosty program losujący różne podane przeze mnie zwroty i je wypisuje.

Object Storage Arubacloud
0 głosów
286 wizyt
pytanie zadane 4 lutego 2019 w Python przez Denis1705 Początkujący (320 p.)
Witam.

Chciałbym zrobić program do własnego użytku, nie jestem jakims pasjonatem informatyki i nic mnie z nią nie wiąże dlatego pytam na forum. Program ma na celu wypisywanie jakiegoś zdania z zrobionej przeze mnie listy po wciśnieciu jakiegos klawisza.

Przykład: lista nr 1 "cześć", "siema", "dzień dobry", "witam"

po wciśnieciu powiedzmy spacji, losuje mi jakis zwrot z listy nr 1 i wpisuje go, tak jak ja bym to napisał (przykładowo jak bym wszedł na te pytanie i chciał napisać odpowiedź, nacisnał spacje i wpisał na poczatku np. "siema")

Jak mógłbym to zrobic? W jakim języku? I czy jest możliwość zrobienia tego np. online bez sciągania żadnego oprogramowania.

Dzieki

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 4 lutego 2019 przez Byczek_ Bywalec (2,570 p.)
Jak piszesz listy to nie wiem czemu, ale od razu kojarzy mi się to z Pythonem, może dlatego, że się go aktualnie uczę. A co do pytania to nie wiem czy da się to zrobić bez pobierania opraogramowania, ale polecam Ci się zainteresować Pythonem, a sama instalacja nie powinna Ci zająć więcej niż 10 minut.
komentarz 4 lutego 2019 przez Denis1705 Początkujący (320 p.)
Mógłbyś może napisać coś takiego? Nie wiem w celu ćwiczenia? Może znalazłbyś chwilke
komentarz 4 lutego 2019 przez Byczek_ Bywalec (2,570 p.)
Nie wiem jeszcze jak zrobić w pythonie switch case :(
komentarz 4 lutego 2019 przez Denis1705 Początkujący (320 p.)
Czyli? Ja sie nie znam na programowaniu :(
komentarz 4 lutego 2019 przez niezalogowany
Wystarczy się nauczyć i szukać w google tego czego potrzebujesz. To nie jest nic skomplikowanego.
komentarz 4 lutego 2019 przez Denis1705 Początkujący (320 p.)