Witam
W sumie nie wiem czy postać w wojnie krwi jest 3d, czy jest rysowana tak by wyglądała na trójwymiarową
Ogólnie to zależny, jak ma wyglądać gra. Jak ma chodzić po mapie w rzucie izometrycznym, to taki efekt możesz uzyskać, dając teksturę na teren, potem dać w odpowiednich miejscach kolizje na narysowanych obiektach po których gracz nie ma się poruszać i dodać postać, którą to gracz będzie się poruszał.
Jeśli to ma być platformówka z widokiem z boku i poruszającym się po układzie xy, jak to jest np. w 'inside' to już można mówić o grze typu 2,5D, czyli po części, w której porusza się gracz muszą zostać użyte obiekty 3D, czyli przeszkody, przeciwnicy itp. a tło można już zrobić jako teksturę 2D, która będzie krajobrazem danej lokacji
Na pewno nie można używać wydarzeń spowodowanych kolizją 2D z obiektem 3D (przynajmniej według mojego doświadczenia nie działało, gdy myliłem się na początku lub wybierałem komponent rigidbody lub rigidbody2D i próbowałem je jakoś łączyć do wywołania funkcji)