class Ball(p.Paddle):
Piłka nie jest rakietką.
def gety(self):
return self.paddle.ycor()
def getx(self):
return self.paddle.xcor()
def sety(self, value):
self.paddle.sety(value)
def setx(self, value):
self.paddle.setx(value)
Poczytaj o @property.
def checkPositions(self):
self.obj1x = self.obj1.getx()
self.obj2x = self.obj2.getx()
self.obj1y = self.obj1.gety()
self.obj2y = self.obj2.gety()
Nie do końca widzę sens używania metody, osobiście bym używał po prostu self.obj1.x. Plus, metoda ma `check` w nazwie ale nic nie sprawdza.
if self.obj2x < 0:
self.length = 20
elif self.obj2x > 0:
self.length = -20
Jeśli obj2x == 0 to program się wysypie, bo self.length nie będzie nigdzie ustawione. Poza tym, wygląda że self.length mogłoby być po prostu zmienną lokalną, nie ma potrzeby trzymać tego w obiekcie.
if (...):
return True
Wypadałoby w przeciwnym przypadku zwrócić False. Albo od razu `return (warunek boolowy)`.