Cześć, mam pytanie, zrobiłem dwuwymiarową tabliczkę mnożenia, która ma dowolną wielkość, oczywiście jest dynamicznie alokowana tablica. Po czym chciałem zwrócić pamięć, chciałbym się dowiedzieć, czy zrobiłem to w sposób poprawny i czy można to jakoś sprawdzić, czy poprawnie zwrócono pamięć. Poniżej mój kod.
#include <iostream>
#include <windows.h>
using namespace std;
void stworz(int &ile1, int &ile2)
{
int **plansza;
plansza = new int*[ile1];
for(int i=0; i<ile1; i++)
{
plansza[i] = new int[ile2];
}
for(int i=0; i<ile1; i++)
{
for(int j=0; j<ile2; j++)
{
plansza[i][j] = (i+1)*(j+1);
}
}
for(int i=0; i<ile1; i++)
{
for(int j=0; j<ile2; j++)
{
cout << i+1 << " * " << j+1 << " = " << plansza[i][j] << endl;
}
}
for(int i=0; i<ile1; i++)
{
delete []plansza[i];
}
delete []plansza;
Sleep(2000);
cout << endl << endl;
}
int main()
{
int ile1, ile2;
while(true)
{
cout << "Podaj liczba 1 ";
cin >> ile1;
cout << "Podaj liczba 2 ";
cin >> ile2;
stworz(ile1, ile2);
}
return 0;
}