Witam, mam problem ( inaczej by mnie tu nie było ;) ) gdy tworzę nowy projekt SFML to działa, ale jak stworzę okno gry w klasie to nie działa nic, znaczy wyświetla się nazwa okna i rozdzielczość ale nic w oknie nawet kolor okna ( sf::Color::Red ), CO jest nie tak.
#include "Entity.hpp"
void Entity::SetTexture(){
//textura gracza
PlayerTexture.loadFromFile("/Users/OPT-s/Desktop/Dev/Sprites/FreeZe-Player.png");
PlayerSprite.setTexture(PlayerTexture);
PlayerSprite.setOrigin(800, 800);
PlayerSprite.setScale(0.08, 0.08);
//Textura drzewa
TreeTexture.loadFromFile("/Users/OPT-s/Desktop/Dev/Sprites/Tree.png");
TreeSprite.setTexture(TreeTexture);
TreeSprite.setOrigin(800, 800);
TreeSprite.setScale(0.16, 0.16);
//textura podłoża
SnowTexture.loadFromFile("/Users/OPT-s/Desktop/Dev/Sprites/SnowMap.png");
SnowSprite.setTexture(SnowTexture);
PlayerSprite.setOrigin(800, 800);
PlayerSprite.setScale(0.08, 0.08);
}
void Entity::NewWindow(){
Window = new sf::RenderWindow(sf::VideoMode(1280, 720), "FreeZe");
Window -> setFramerateLimit(60);
sf::Image icon;
icon.loadFromFile("OPT-s Logo.png");
//v.setCenter(PlayerSprite.getPosition().x, PlayerSprite.getPosition().y);
//v.setSize(1280, 720);
//Window -> setIcon(icon.getSize().x, icon.getSize().y, icon.getPixelsPtr());
while (Window -> isOpen())
{
sf::Event event;
while (Window -> pollEvent(event))
{
if (event.type == sf::Event::Closed) {
Window -> close();
}
if (event.type == sf::Event::KeyPressed && event.key.code == sf::Keyboard::Escape) {
Window -> close();
}
}
}
SetTexture();
Window->clear(sf::Color::Red);
Window->draw(PlayerSprite);
//Window->setView(v);
Window->display();
};