• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Wydanie gry w Unity

Object Storage Arubacloud
+1 głos
5,895 wizyt
pytanie zadane 12 lipca 2015 w C i C++ przez powidelcu Początkujący (440 p.)

Witam,

Planuję wydać grę na platformę android. Czy ktokolwiek orientuje się jak to wygląda pracując na silniku Unity?

  • Czy wersja free jest w jakiś sposób uciążliwa. Czy może lepiej zakupić wersję pro? Jako początkujący developer.
    Myślałem aby wydać grę w wesji free i w miarę możliwości przeżucić się na pro.
  • Jak to wygląda z licencją. Czy należy uiścić jakąś wpłatę? Czy w tym przypadku jest różnica między pro a free?
  • Czy Unity pobiera jakiś procent zysków z twojej gry?

Pozdrawiam

3 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 12 lipca 2015 przez mes Nowicjusz (240 p.)
edycja 12 lipca 2015 przez mes
1. Wersja free posiada logo Unity podczas odpalania gry. W wersji poniżej 5.0, wersja free nie miała kilku rzeczy m.in. render-to-texture, full-screen post-processing effects, occlusion culling, z których jako początkujący developer i tak byś nie korzystał. W wersji powyżej 5.0 i włącznie te róznice zostały zniesione.

2. Jeśli zarobek z twojej gry przekroczy 100 000$ rocznie, jesteś zobligowany do kupna płatnej wersji.

3. Nie pobiera.
0 głosów
odpowiedź 13 lipca 2015 przez Pinio Gaduła (3,520 p.)
czyli śmiało mozna taką grę wrzucić za darmoszke do sklepu?
komentarz 13 lipca 2015 przez Dorion300 Szeryf (90,250 p.)
Jeśli za darmo to w pełni tak.
komentarz 13 lipca 2015 przez dixtel Użytkownik (680 p.)
Jak chcesz czerpac zyski z gry to musisz miec założoną firmę
komentarz 13 lipca 2015 przez Pinio Gaduła (3,520 p.)
aż firmę? jako osoba prywatna odprowadzajac podatek dochodowy nie wystarczy?
komentarz 13 lipca 2015 przez Dorion300 Szeryf (90,250 p.)
Pewnie chodziło mu o dużych poważnych grach.
komentarz 13 lipca 2015 przez Dash Nałogowiec (29,650 p.)
Niestety, żeby było w pełni legalnie to nawet sprzedaż za groszę w google play czy steamie liczy się jako ciągły przychód i trzeba zakładać działalność. Oczywiście przy małych zarobkach US się nie przywali (nie zauważy), ale trzeba mieć to na uwadze. Żeby nie płacić kilkuset/kilkutysięcy zł miesięcznie za firmę, można wydać grę za darmo, a zarabiać na reklamach wewnątrz niej.
komentarz 13 lipca 2015 przez powidelcu Początkujący (440 p.)
Czyli aby wydać płatną grę lub z mikropłatnościami wewnątrz jej to trzeba założyć firmę?
komentarz 13 lipca 2015 przez Dash Nałogowiec (29,650 p.)
Niestety. Jednak najlepiej jak pójdziesz do urzędu po indywidualną interpretację podatkową (czy jakoś tak), z tego co ja wiem to nawet najmniejsza sprzedaż = DG. Co do mikropłatnosci to nie mam pojęcia.
0 głosów
odpowiedź 13 lipca 2015 przez DL TD Nałogowiec (36,710 p.)
Jeśli dochód przekroczy 100 000$ rocznie to jesteś zobowiązany do zakupu  https://unity3d.com/get-unity
komentarz 13 lipca 2015 przez mes Nowicjusz (240 p.)
Przecież to napisałem, wczoraj. I nie dochód (w rozumieniu ogólnym) tylko zysk z gry w ciągu roku.

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 119 wizyt
pytanie zadane 13 lipca 2022 w C# przez Szymon2007D Nowicjusz (140 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 375 wizyt
pytanie zadane 11 sierpnia 2021 w C# przez Jakusss Początkujący (410 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 387 wizyt

92,661 zapytań

141,557 odpowiedzi

320,000 komentarzy

62,028 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...