• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Pomoc z zadaniem(nie działająca funkcja)

Object Storage Arubacloud
0 głosów
396 wizyt
pytanie zadane 19 listopada 2018 w C i C++ przez Hailon Początkujący (310 p.)

Witam!

Jestem początkującym programistą i uczę się z książki Stephena Prata "Język C++. Szkoła programowania" Wydanie 6. Mam problem  z zadaniem z działu "funkcje". Mam już kod ogarniety tylko nie działa mi funkcja odwracająca kolejność. Proszę o pomoc, może o jakieś rady ;)

Treść zadania:

Funkcja fill_array () jako parametr pobiera nazwę tablicy liczb double oraz wielkośc tej tablicy. Użytkownik jest proszony o podanie wartości double, które zostaną wpisane do tablicy. Pobieraniedanych jest przerywane, kiedy tablica jest pełna lub kiedy użytkownik poda daną niebędącą liczbą. Funkcja zwraca liczbę faktycznie wprowadzonych wartości.

Funkcja show_array() jako parametr pobiera nazwę tablicy liczb double oraz wielkośd tej tablicy, po czym pokazuje zawartośc przekazanej tablicy.

Funkcja reverse_array() jako parametr pobiera nazwę tablicy liczb double oraz wielośc tej tablicy, po czym odwraca kolejnośc liczb w przekazanej tablicy.

Program ma użyc opisanych funkcji do wypełniania tablicy, wyświetlania jej, odwrócenia kolejnościjej elementów i ponownego pokazania tablicy.

#include <iostream>

using namespace std;

int fill_array(double table[], int limit);
void show_array(double table[], int limit);
int reverse_array(double table[], int limit);

int main()
{
    int max;
    cout << "Podaj liczbe wyswietlanych wartosci: ";
    cin >> max;
    double tablica[max];
    fill_array(tablica, max);
    show_array(tablica, max);
    reverse_array(tablica, max);
    cout << "Po odwroceniu..." << endl;
    show_array(tablica, max);
    return 0;
}
int fill_array(double table[], int limit)
{
    int i;
    for(i = 1; i <= limit; i++)
    {