• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Strona inaczej wyświetla się w normalnym trybie, a inaczej w incognito

Object Storage Arubacloud
0 głosów
263 wizyt
pytanie zadane 9 listopada 2018 w HTML i CSS przez lucjao91 Nowicjusz (120 p.)

Cześć,

Mam taki problem, iż staram się przerobić stronę dla znajomej, ale jestem w tym trochę początkujący. Strona jest w bootstrapie i ogólnie problem jest taki, że podmieniłem kilka zdjęć z oryginału, w tym również główne tło i sprawa wygląda tak, że gdy wchodzę normalnie przez Chrome, zaktualizowane są tylko treści, natomiast obrazki są takie jak pierwotnie. Gdy wchodzę już przez incognito, wszystko działa poprawnie.
Podobnie jest z urządzeniem mobilnym. Wchodzę przez Safari w normalnym trybie i zmiany są tylko częściowe, czyli tak, że kilka obrazków się zmieniło, a kilka nie, natomiast jak przełączam na incognito, to wszystko jest zaktualizowane.

Tutaj link do kodu https://pastebin.com/FNrdXBjP

Z góry dziękuję za pomoc

2 odpowiedzi

+3 głosów
odpowiedź 9 listopada 2018 przez Tomek Sochacki Ekspert (227,510 p.)
prawdopodobnie cache przegladarki albo serwice worker. nazwy zdjec się zmienily czy są te same? Musialbys sprawdzic najpierw co jest pobierane z cache a co idzie requestem, najlatwiej po prostu w devtoolsach. Ewentualnie może byc tez cache na serwerze, też to sprawdz sobie w konfigach.
komentarz 9 listopada 2018 przez lucjao91 Nowicjusz (120 p.)

Dzięki, prawdopodobnie cache przeglądarki, bo wszedłem też ze starego telefonu, poprosiłem kilku znajomych, którzy nie wchodzili na tę stronę i wszystko się poprawnie wyświetla. 
Dzięki za pomoc wink

+1 głos
odpowiedź 9 listopada 2018 przez WireNess Stary wyjadacz (11,240 p.)

Miałem ten sam problem jak jak ty i okazało się, że problemem był cache przęglądarki (tak jak napisał @Tomek Sochacki)