• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

[js]Sprawdzanie czy liczba jest liczbą pierwszą

Object Storage Arubacloud
0 głosów
6,412 wizyt
pytanie zadane 27 września 2018 w JavaScript przez Arek Stencel Nowicjusz (160 p.)

Witam dostałem na zadanie zrobić kod który sprawdza czy liczba jest pierwsza, w internecie znalazłem sporo różnych kodów lecz ja potrzebuje go w pętli for i tylko z if, else itd bez różnych funkcji
Coś tam zrobiłem lecz nie wiedzialem jak to zakonczyc i jak zrobić żeby działało poprawnie
wcześniej robiłem jeszcze inne kody ale żaden nie działał

    <script type="text/JavaScript">

        var n =prompt("Podaj liczbę do sprawdzenia");
        for(var p=2;p<n;p++)
		{
          if(n%p==0)
		  {}
		}

    </script>

Dodam że jestem początkującym i jedynie co znam to minimum :/

 

 

 

komentarz 27 września 2018 przez Arek Stencel Nowicjusz (160 p.)

Zrobiłem dzielniki może jakoś z tego da się to przekształcić?

 

 


    <script type="text/JavaScript">

        var n =prompt("Podaj liczbę do sprawdzenia");
        for(var p=1;p<=n;p++)
		{
          if(n%p==0)
		  {
		  document.write("<br> Dzielnik to "+p)
		  }
		}

    </script>

 

komentarz 27 września 2018 przez Tomek Sochacki Ekspert (227,510 p.)

potrzebuje go w pętli for i tylko z if, else itd bez różnych funkcji

W takich chwilach cieszę się, że nie kończyłem nic związanego z informatyką, bo poziom tych nauczycieli w szkołach to po prostu jakaś paranoja.. :(