Chciałem sprawdzić jak działają klasy w SFML'u na prostym renderowaniu kółka tylko że nie wiem co tu jest źle. Wyskakuje błąd z brakiem deklaracji klasy w mainie i nie do końca wiem co z tym zrobić bo z tego co mi się wydaje dobrze deklaruje klasę w mainie.
Plik główny:
#include <SFML/Graphics.hpp>
#include "Game.h"
int main()
{
sf::RenderWindow oknoAplikacji( sf::VideoMode( 640, 480, 32 ), "Kurs SFML - http://cpp0x.pl" );
koloo p1;
while( oknoAplikacji.isOpen() )
{
sf::Event zdarzenie;
while( oknoAplikacji.pollEvent( zdarzenie ) )
{
if( zdarzenie.type == sf::Event::Closed )
oknoAplikacji.close();
if( zdarzenie.type == sf::Event::KeyPressed && zdarzenie.key.code == sf::Keyboard::Escape )
oknoAplikacji.close();
}
oknoAplikacji.clear( sf::Color::Black );
oknoAplikacji.draw(kolo);
oknoAplikacji.display();
}
return 0;
}
plik .h:
#include <SFML/Graphics.hpp>
class koloo
{
public:
void stworz();
};
Plik .cpp:
#include <SFML/Graphics.hpp>
#include "Game.h"
void koloo::stworz
{
sf::CircleShape kolo(20);
kolo.setposition(0,0);
}
Z góry dziękuje. :)