• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Formularz kontaktowy php

Object Storage Arubacloud
0 głosów
623 wizyt
pytanie zadane 31 lipca 2018 w PHP przez pabloliquidar Nowicjusz (240 p.)
zamknięte 3 sierpnia 2018 przez pabloliquidar

Witam,

na wstępie informuje, że jestem laikiem w PHP. Stworzyłem stronę w HTMLu i wszystko jest już skończone ale jest jeden problem. Skopiowałem sobie skrypt do formularza, aby wysyłał mi dane na adres e-mail. Kod i formularz wyglądają tak:

 

<?php
header("content-type: application/json; charset=utf-8");
$name=isset($_POST['name']) ? $_POST['name'] : "";
$email=isset($_POST['email']) ? $_POST['email'] : "";
$phone=isset($_POST['phone']) ? $_POST['phone'] : "";
$message=isset($_POST['message']) ? $_POST['message'] : "";
if($name && $email && $phone && $message){
 $headers = "MIME-Version: 1.0\r\nContent-type: text/plain; charset=utf-8\r\nContent-Transfer-Encoding: 8bit";
 $message_body="Formularz kontaktowy wysłany ze strony www.example.com\n";
 $message_body.="Imię i nazwisko: $name\n";
 $message_body.="Adres email: $email\n";
 $message_body.="Numer telefonu: $phone\n\n";
 $message_body.=$message;
 if(mail("mojemail@wp.pl","Formularz kontaktowy",$message_body,$headers)){
 $json=array("status"=>1,"msg"=>"<p class='status_ok'>Twój formularz został pomyślnie wysłany.</p>");
 }
 else{
 $json=array("status"=>0,"msg"=>"<p class='status_err'>Wystąpił problem z wysłaniem formularza.</p>");
 }
}
else{
 $json=array("status"=>0,"msg"=>"<p class='status_err'>Proszę wypełnić wszystkie pola przed wysłaniem.</p>");
}
echo json_encode($json);
exit;
?>

 
<div id="formularz">
<h2>Formularz kontaktowy</h2>
<form method="post" action="/send.php" id="contact_form">
     <div><label for="name"></label></div>