• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Połączenie programowania z muzyką... czy jest to możliwe?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
536 wizyt
pytanie zadane 28 maja 2018 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez JakMag Nowicjusz (140 p.)
Witam!

Jako, iż w przyszłym roku będę kończył szkołę i jestem wielkim fanem muzyki (również kształcę się w tym kierunku) przychodzę do Was z zapytaniem czy można połączyć jakoś programowanie z właśnie ową muzyką czy te dwie rzeczy się po prostu ze sobą nie łączą i gryzą?

Dziękuję za wszelkie odpowiedzi!

4 odpowiedzi

+3 głosów
odpowiedź 28 maja 2018 przez Eryk Andrzejewski Mędrzec (164,260 p.)

Mało to oprogramowania dla muzyków? wink

Mi osobiście od dawna po głowie chodzi pomysł zrobienia czegoś do streamowania MIDI - czyli gram coś u siebie na pianinie, a ktoś inny na swoim komputerze może tego słuchać, zapisać sobie, czy zrobić z tym co tam sobie życzy. Może mało ciekawy pomysł, ale to tylko taka propozycja. smiley

+1 głos
odpowiedź 28 maja 2018 przez mi-20 Stary wyjadacz (13,190 p.)
Nie widzę problemu w połączeniu tego. Przecież każdy ma kilka zainteresowań.
0 głosów
odpowiedź 28 maja 2018 przez DragonCoder Nałogowiec (36,500 p.)
Ja nie widze problemu, wrecz przeciwnie jakies udogodnienie. Zawsze mozesz tworzyc aplikacje pod zaintersowanie numer 2, czyli w tym przypadku muzyka.
0 głosów
odpowiedź 28 maja 2018 przez Alex.Ironside Stary wyjadacz (14,900 p.)

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 225 wizyt
pytanie zadane 30 sierpnia 2018 w Offtop przez Mavimix Dyskutant (8,390 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 299 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 293 wizyt

92,575 zapytań

141,424 odpowiedzi

319,649 komentarzy

61,960 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.