• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Ubuntu i Oracle VM VirtualBox

Object Storage Arubacloud
0 głosów
504 wizyt
pytanie zadane 8 maja 2018 w Systemy operacyjne, programy przez Jakub 0 Pasjonat (23,120 p.)
zamknięte 8 maja 2018 przez Jakub 0

Witam, na sam początek dodam że się wstydzę zadawać to pytanie :/ Wiem że problem (rozwiązanie) może być banalne, tak samo ja prawie nic nie wiem na ten temat i jestem w tym kompletnie zielony i zupełnie nigdy nie miałem z tematem cokolwiek do czynienia. Wiem że mogę przypłacić to pytanie negatywnymi ocenami i zgłoszeniami ale zaryzykuje...

 

Mianowicie zainstalowałem dystrybucje Ubuntu na  wirtualnej maszynie o której wspomniałem w treści pytania. Pierwszy raz wszystko uruchomiło się po mojej myśli, teraz jestem jednak w sytuacji z której nie wiem jak wybrnąć:

1) Uruchamiam system zainstalowany na wirtualnej maszynie i mam:

 

Wybieram w menu Ubuntu

2) Ogólnie myślałem że automatycznie uruchomi się dystrybucja... Jednak mam jakieś uruchamianie manualne:

szukałem informacji ale nic nie mogę znaleźć ;(

Czy był by ktoś w stanie zniżyć się do mojego poziomu w tym temacie i pomóc? Będę bardzo wdzięczny.

 

* Nie wiem czy to ma jakiekolwiek znaczenie ale system jest zainstalowany na partycji logicznej. Po pierwszym uruchomieniu systemu zmieniłem w jego opcjach ilość przewidzianej dla niego pamięci operacyjnej ( zwiększyłem ).

 

 

komentarz zamknięcia: już znam wytłumaczenie
komentarz 8 maja 2018 przez coderCpp93 Gaduła (4,200 p.)
Zainstalowałeś go z GUI graficznym, czy tekstowym?
komentarz 8 maja 2018 przez Jakub 0 Pasjonat (23,120 p.)
Graficznym, tak też mi się na początku odpalił. Jednak potem wyłączyłem maszynę i po ponownym uruchomieniu mam samą konsole.

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 8 maja 2018 przez mokrowski Mędrzec (155,460 p.)
wybrane 8 maja 2018 przez Jakub 0