Witajcie, mam pewien problem. Otóż tworzę grę o skokach narciarskich i właśnie robię to, że skoczek "obraca się" za pomocą myszki. Tzn. jeśli poruszymy myszą w dół skoczek obróci się w dół, jeśli w górę to w górę. Mam taki kod:
if (Input.GetAxis("Mouse X") > 0)
{
transform.Rotate(Vector3.left, turnSpeed * Time.deltaTime);
}
if (Input.GetAxis("Mouse X") < 0)
{
transform.Rotate(Vector3.left, -turnSpeed * Time.deltaTime);
}
Wszystko pięknie, tylko że ten skoczek obraca się za wolno. Może trafnie się wypowiem jeśli powiem, że czułość myszy jest za mała. Zwiększenie wartości zmiennej turnSpeed nie pomaga. Może inny skrypt tego poruszania myszą? Narazie trzeba się naprawdę wysilić i ruszać myszką po całym stole żeby ustawić dobrze skoczka w locie ;)
Z góry dziękuję za pomoc