• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Zacina mi się komputer

Object Storage Arubacloud
+1 głos
389 wizyt
pytanie zadane 24 czerwca 2015 w Offtop przez ruppa Nowicjusz (150 p.)
Witam, mam problem odkąd kupiłęm wiedźmina 3 ( w dniu premiery ) zauważyłem, że reklamy mi się wyświetlają w przeglądarce, naprawiłem to... zauważyłem, że mam wgrane mysearch123 naprawiłem to, od tego momentu zaczął zawieszać mi się komputer, przy graniu w gry ( cs:go <- uwielbiam tą grę, gram od 6lat byłem na paru turniejach, mogę się pochwalić tym, że z moimi kumplami 3x zajeliśmy 1 miejsce ) komputer dziwnie mi się przyciną, defragmentowałem dyski, czyściłem różnymi programami ( na tym forum znalazłem program do czyszczenia, nie pamietam nazwy ale nie trzeba go instalować ) skanowałem kompa itd. i nadal nic. możecie mi jakoś pomóc ? mój komputer :

i5-4570 3.20GHZ , 8gb ram, gtx 660

9 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 24 czerwca 2015 przez Pi0trek Początkujący (310 p.)

cs:go <- bardzo dobra gra
i5-4570 3.20GHZ , 8gb ram, gtx 660 <- dobra specyfikacja
ale polecam do tego tematu odwiedzić <- 
http://lenovotechzone.pl
 

+1 głos
odpowiedź 24 czerwca 2015 przez artimal Gaduła (4,800 p.)
Czy twój antywirus dobrze działa? Czy blokuje wirusy typu malware? Możesz też spróbować ściągnąć jakieś programy anti-malware. Usuń wszystkie dodatki z przegladarki, sprawdź w dodaj/usuń programy podobne syfy i je odinstaluj chociaż z doświadczenia wiem, że trudno się tego pozbyć.
+1 głos
odpowiedź 24 czerwca 2015 przez hit02 Nałogowiec (33,970 p.)
Możliwe, że wszedł ci do systemu jakiś kopacz bitcoin'ów, lub coś podobnego. Możesz spróboować ręcznie wykryć, co to jest używając np. "process monitor'a" lub "process explorer'a", ale równie możliwe, że to np. brak jakiegoś pliczku w system32. W takich sytuacjach czasem nawet z dostępem do maszyny ciężko jest powiedzieć, co się stało.