• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Sockets - Skąd wziąć dane przychodzące od serwera.

Object Storage Arubacloud
0 głosów
148 wizyt
pytanie zadane 14 marca 2018 w C# przez piotrsz109 Stary wyjadacz (13,730 p.)
zamknięte 16 marca 2018 przez piotrsz109

Witam serdecznie. Postanowiłem napisać mały serwer, lecz pojawiło się pytanie, na które nie znalazłem odpowiedzi, a mianowicie jeśli mam Socket, który słucha (listen), to jeśli jakiś client do niego wyśle dane, to w jaki sposób mam ją odebrać. Oto kod:

using System;
using System.Threading;
using System.Net;
using System.Net.Sockets;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;

namespace Server {

	class Program {

		static Thread acceptingThread;
		static Thread receiveThread;

		private static Socket listener;
		private static int port;
		private static int slots;
		private static int clientsConnected;
		private static bool running = false;
		private static string version = "1.0";

		private byte[] buffer = new byte[1024];

		private static Dictionary<Socket, string> clients = new Dictionary<Socket, string> (slots);

		private static List<Request> requestsToSend = new List<Request> ();

		static void Init () {
			Console.WriteLine ("Starting server...");
			listener = new Socket (AddressFamily.InterNetwork, SocketType.Stream, ProtocolType.Tcp);
			Console.WriteLine ("Binding server...");
			listener.Bind (new IPEndPoint (IPAddress.Parse ("127.0.0.1"), port));
			Console.WriteLine ("Server starts listening...");
			listener.Listen (0);
			running = true;
			Console.Clear ();
			Console.WriteLine ("Server is running. Start time: " + DateTime.Now.ToShortDateString() + " " + DateTime.Now.ToLongTimeString());
		}

		static void Run () {
			acceptingThread = new Thread (AcceptingLoop);
		}

		internal static void AcceptingLoop () {
			while (running) {
				Socket temp = listener.Accept ();
				byte[] buffer = new byte[1024];
				int length = temp.Receive (buffer, SocketFlags.None);
				if (Encoding.UTF8.GetString (buffer, 0, length) != version) {
					temp.Disconnect (false);
					return;
				}
				length = temp.Receive (buffer, SocketFlags.None);
				string dataString = Encoding.UTF8.GetString (buffer, 0, length);
				clients.Add (temp, dataString);
			}
		}

		internal static void ReceivingLoop () {
			while (running) {
				//Jak tutaj pobrać dane?
			}
		}

		static void Exit () { }

		static void Main (string[] args) {
			Init ();
			Run ();
		}

	}

}

 

komentarz zamknięcia: Problem rozwiązany
komentarz 16 marca 2018 przez piotrsz109 Stary wyjadacz (13,730 p.)
Należy użyć listener.Receive()

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 91 wizyt
pytanie zadane 18 stycznia 2020 w C# przez r.mar Początkujący (470 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 206 wizyt
pytanie zadane 27 października 2020 w Python przez WojtaZio23 Użytkownik (660 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 99 wizyt

92,576 zapytań

141,426 odpowiedzi

319,652 komentarzy

61,961 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...