• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Cyfrowy Polsat uwaga na tego dostawce internetu.

Object Storage Arubacloud
+14 głosów
10,503 wizyt
pytanie zadane 7 lutego 2018 w Offtop przez Paweł123 Nałogowiec (33,500 p.)

Witam, chciałbym ostrzec innych użytkowników na forum, aby uważali na dostawcę internetu LTE - Cyfrowy Polsat. Ich usługi są bardzo słabej jakości. Prędkość internetu w moim przypadku wynosi 0.20 Mbps (miało być LTE) i co chwile rwie połączenie. Reklamowałem już ich usługę, jednak moja reklamacja została odrzucona, tłumaczą się tym, że ich średnia prędkość internetu jest szacunkowa...... Pan, który się ze mną kontaktował zapewniał mnie, że żaden usługodawca nie da lepszego internetu niż oni. 

Kupiłem Play na kratę, prędkość internetu wynosi średnio 25 Mbps smiley

Więc, uwaga na Cyfrowy Polsat, mają bardzo słaby internet i bardzo słabą obsługę klienta. Nie uwzględniają reklamacji, wmawiają klientowi, że nie potrafi skonfigurować "internetu". Odradzam korzystania z ich usługi.

1
komentarz 7 lutego 2018 przez Kamil Łydka Stary wyjadacz (13,600 p.)
Też mam niestety internet z Cyfrowego Polsatu i również nie polecam.
1
komentarz 7 lutego 2018 przez Paweł123 Nałogowiec (33,500 p.)
Kup sobie modem obsługujący LTE, karte Play - 100gb Internetu 49zl miesiceczni i ciesz się dobrym internetem. Ja tak zrobiłem. Ogólnie to płaciłem 60 zł za 60gb :/ porażka Cyfrowy Polsat
1
komentarz 7 lutego 2018 przez manjaro Nałogowiec (37,390 p.)
Również nie polecam. Oszukują i kłamią. Niby internet bez limitu a po 50 GB lejek jak mi pani z obsługi powiedziała "jestem trudnym klientem bo nadmiernie wykorzystuję łącze"

Poza tym po pół roku podnieśli mi abonament bo niby miałem wcześniej promocję która się skończyła po pół roku. W umowie oczywiście nie ma słowa o żadnej promocji...

I ostatnia rzecz - jeden dzień się spóźnisz z płatnością i już wysyłają na telefon i na maila wezwania do zapłaty... Nie prośby żadne o wyjaśnienia tylko z grubej rury wezwanie. A w międzyczasie 3 razy wysyłają powiadomienia że zbliża się termin płatności... Żenada

Jednym słowem uciekać daleko od tych dziadów.
komentarz 7 lutego 2018 przez Kamil Łydka Stary wyjadacz (13,600 p.)

Ja akurat mam problem ze stabilnością łącza. :) 

manjaro, skoro dostajesz 3 powiadomienia o zbliżającym się terminie płatności, a potem i tak się spóźniasz (nawet ten jeden dzień), to nie dziw się, że wzywają do zapłaty. :) Tym bardziej, że to jest zapewne wysyłane z automatu. Żadna firma nie chce czekać na kasę. :D 

komentarz 7 lutego 2018 przez Paweł123 Nałogowiec (33,500 p.)
Anulowali mi reklamacje dlatego, ponieważ nie chciałem rozmawiać już 6 raz z konsulatem na infolinii, próbował wcisnąć inną ofertę. Również nie wyraziłem zgody na nagrywanie mojej rozmowy, ale jednak nagrali mnie, ponieważ przytoczyli moją rozmowę z konsulatem. Ta rozmowa wiązała się z wypowiedzeniem reklamacji.
komentarz 7 lutego 2018 przez manjaro Nałogowiec (37,390 p.)

@Kamil Łydka, niby tak ale czasem jest weekend jak przypada płatność to w niedzielę też dostaję wezwania. Mnie najbardziej denerwuje ta forma - wezwanie. Jakby napisali grzecznie prosimy o wyjaśnienie albo prosimy o wpłatę to bym się nie czepiał. 

Z drugiej strony jak płacę jakieś rachunki za prąd, wodę, telefon itp to jeszcze się nie zdarzyło żeby mi ktoś jakieś wezwania wysyłał za spóźnienie... Wodociągi chyba naliczają ze 2 grosze odsetek ale dupy chociaż nie trują telefonami...

komentarz 7 lutego 2018 przez Tomek Sochacki Ekspert (227,510 p.)
Ja mam LTE w Plusie na chińskim ZTE ale jestem w miarę zadowolony. Prędkość faktycznie jest oki mimo, że mieszkam w niedużej wiosce. W plusie fajne było to, że mogłem na tydzień wziąć na próbę za parę zł i potestować (2 lata temu nie wszyscy oferowali taką możliwość, nie wiem jak dzisiaj bo obecnie kończy mi się plus ale czekam na kablówkę).
komentarz 7 lutego 2018 przez Avernis Nałogowiec (27,400 p.)
Ja mam na tablecie szkolnym internet z plusa, i działa mi bardzo dobrze. Z racji, że jestem też zapalonym graczem, to nie narzekam bo wszystko chodzi bez żadnych lagów
komentarz 8 lutego 2018 przez jpacanowski VIP (101,940 p.)
edycja 8 lutego 2018 przez jpacanowski
Ja bym sobie nie pozwolił na to, żeby dostawać jakieś powiadomienia o zbliżającym się terminie płatności. Po prostu bym zerwał umowę...

Polecam internet mobilny LTE z T-mobile, pomimo że to kłamcy i oszuści... 50GB do wykorzystania miesięcznie i 40zł miesięcznie. Nigdy mi się nie skończył internet przed końcem miesiąca, a oglądam pełne filmy na YT co jakiś czas (netflixy mnie nie interesują jakby co, więc nie polecać). Internet bardzo szybki i nigdy mnie nie zawiódł. Dostaję raz na miesiąc grzecznie jednego maila z fakturą do zapłacenia i nie raz opłaciłem fakturę nawet 2 tygodnie po terminie i nigdy nie dostałem żadnego SMSa, emaila, czy telefonu.

2 odpowiedzi

+4 głosów
odpowiedź 7 lutego 2018 przez ShiroUmizake Nałogowiec (46,300 p.)
Temat legendarnego intenetu LTE to ja dorzucę od siebiejeszce

->Niestabilność łącza (rwie,nie łapie na wszystkim)

->Router to gówno (zacina się)

->Gubi czasami trasy (Od tak bo czemu nie)

->świeta,wolne,godziny wieczorne zapomnij xD

->Przyzwyczailem sie juz 126 więcej niż 360 nigdy nie dał rady.

->Niech ktoś tylko włączy netflixa albo inne żerne gówno = reszta nie ma internetu.

=>Lejki z dupy nakladane, nawet moj internet z telefonu po ograniczeniu do 16kB lepiej chodził niż to coś.

 

Dzięki bogu wkrótce koniec umowy.
1
komentarz 27 kwietnia 2018 przez Marcin Szermkowski Nowicjusz (100 p.)
Ja męczyłem się z polsatem cyfrowym bardzo długo na stronie https://portal-konsumenta.pl zgadaliśmy się z ludźmi jak zamkąc sprawe i w końcu po wielkich trudach zrezygnowałem z polstatu bez kary i przeszedłem na www.airmax.pl i teraz w końcu mam pingi :

 

 gazeta.pl
PING gazeta.pl (80.252.0.145): 56 data bytes
64 bytes from 80.252.0.145: icmp_seq=0 ttl=250 time=10.511 ms
64 bytes from 80.252.0.145: icmp_seq=1 ttl=250 time=10.559 ms
64 bytes from 80.252.0.145: icmp_seq=2 ttl=250 time=10.466 ms

 

i zawsze stałą szybkośc 150Mega pozdrawiam
+1 głos
odpowiedź 9 czerwca 2018 przez rico941 Nowicjusz (160 p.)
Zareklamowałem przez kontakt@cyfrowypolsat.pl prędkość internetu, bo nie przekraczała 1Mb/sek, przy deklarowanej 150Mb/sek. Reklamacji nie uznano, bo w par8 pkt17 Regulaminu, napisali że dopuszcza się prędkość 8kb/sek przez 98%czasu umowy, czyli przez 715 dni dwuletniej umowy mogą praktycznie nie wykonywać usługi. Jak chcesz zrezygnować z takiej usługi to obciążą cie kosztami za wcześniejsze zerwanie umowy. Sprawdziłem że taki zapis jest niedozwolony (abuzywny) i powinien być ścigany z urzędu przez UOKiK zgodnie z art 385 KC. Zapis ten pomaga w nieuznawaniu wszystkich reklamacji związanych z prędkością.
komentarz 19 czerwca 2018 przez niezalogowany
Ja bym takiej umowy nawet nie podpisał.

Podobne pytania

+1 głos
1 odpowiedź 447 wizyt
0 głosów
0 odpowiedzi 159 wizyt
–7 głosów
0 odpowiedzi 151 wizyt

92,576 zapytań

141,426 odpowiedzi

319,652 komentarzy

61,961 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...