Cześć. Mam plik png z różnymi postaciami w takich samych odstępach z usuniętym tłem macie jakiś pomysły jak wyświetlić tą postać ? Teraz, gdy używam sf::RectangleShape to wyświetla mi samą postać, ale gdy robię wykrywanie kolizji z tą postacią, to wykrywa mi kolizje zanim do niej dojdzie. Tak jakby pobierało jeszcze to tło dookoła i tworzyło duży kwadrat zamiast małego, który ściśle przylega do postaci.
Player::Player()
{
/*sf::RectangleShape* player;
sf::Texture *graphicOfPlayer;
sf::Vector2u* currentCooridantes;
sf::Vector2u* textureSize;*/
player = new sf::RectangleShape(sf::Vector2f(heroWIDTH, heroHEIGHT));
player->setPosition(sf::Vector2f(0,355));
graphicOfPlayer = new sf::Texture;
graphicOfPlayer->loadFromFile("hero.png");
textureSize = new sf::Vector2u(graphicOfPlayer->getSize());
textureSize->x /= fileX;
textureSize->y /= fileY;
player->setTexture(graphicOfPlayer);
player->setTextureRect(sf::IntRect(textureSize->x * (fileX-1), textureSize->y * (fileY-1)
textureSize->x , textureSize->y));
}