• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed wiersz poleceń w systemie windows, problem z poleceniem 'copy'

Object Storage Arubacloud
0 głosów
253 wizyt
pytanie zadane 7 stycznia 2018 w Systemy operacyjne, programy przez Jakub 0 Pasjonat (23,120 p.)
zamknięte 7 stycznia 2018 przez Jakub 0

Hej, mam mały problem z komendą copy, nie daje mi on bardzo długo spokoju i nie udaje mi się tego polecenia wykonać na żadnym komputerze. Z tego wynika że problem jest nie w sprzęcie tylko we mnie :/. Nie mam nic więcej do pisana, po prostu tu jest wycinek:

 

 

Nie mam pojęcia co robię źle, najpierw muszę podać plik/folder do skopiowania a potem miejsce docelowe. Co tu jest nie tak?!  Przecież jak wszystko mam na pulpicie u także ścieżka jest na niego ustawiona. W obsłudze wiersza poleceń jestem zielony i bardzo dziękuje za pomoc, serdecznie pozdrawiam :)

 

komentarz zamknięcia: już wiem

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 7 stycznia 2018 przez Patrycjerz Mędrzec (192,320 p.)
wybrane 7 stycznia 2018 przez Jakub 0
 
Najlepsza

Do kopiowania zawartości folderów służy polecenie xcopy.

komentarz 7 stycznia 2018 przez Jakub 0 Pasjonat (23,120 p.)

Dzięki, faktycznie pisało że copy kopiuje pliki ale tego nie zauważyłem. Mam tylko jedno pytanie:
 

gdy użyje :
move folder1 folder2

to po po prostu folder1 przeniesie się do folder2

Co jednak wtedy gdy chce żeby do folderu folder2 trafiła kopia całego folderu folder1 a nie tylko jego zawartość, bo gdy np zrobię tak:

xcopy folder1 folder2 /E

To skopiuje mi się zawartość folder1 a nie on cały. Mam nadzieję że wiesz co mam na myśli :)

1
komentarz 7 stycznia 2018 przez Patrycjerz Mędrzec (192,320 p.)

W tym celu tworzysz folder w ścieżce, czyli

xcopy folder1 folder2\folder1
komentarz 7 stycznia 2018 przez Jakub 0 Pasjonat (23,120 p.)
Dzięks
0 głosów