• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

php zamknięcie funkcji w divie i jej zapętlenie

Object Storage Arubacloud
0 głosów
231 wizyt
pytanie zadane 20 grudnia 2017 w PHP przez Krzychu95 Nowicjusz (140 p.)

Cześć, jestem bardzo dużym amatorem w dziedzinie programowania, ale próbuje napisać skrypt rezerwacji na potrzeby własne działalności gospodarczej. Natknąłem się na taki problem. Napisałem funkcji opisujące wolne, zajęte i niedostępne godziny w danym dniu. Jednak nie potrafię zakmniąć tej funkcji w kolejnym divie i zapętlić jej aby pokazywała mi jaka jest sytuacja z rezerwacją w następnyh dniach.

Tyle na razie napisałem (połączenie z azą danyh jest zgapione z kursu Pana Zelenta)

<?php 
				
					//połączenie z bazą danych
					require_once "connect.php";
					$polaczenie = @new mysqli($host, $db_user, $db_password, $db_name);
					
					if ($polaczenie->connect_errno!=0)
					{
						//jeżeli nie połączy się z bazą danych, to pokaż:
						echo "Error: ".$polaczenie->connect_errno;
					}
					else{
						
						
						
						//jeżeli się połączy z bazą danych
						

						if($teraz==3){
							echo "<div class=\"hour1\"><div class=\"hour3\">".$dzisiaj."<br/>".$dzien."</div></div>\n";
							//pokazywanie obrazków
							for($godzina=9; $godzina<=15; $godzina+=2){
								echo "<div class=\"hour1\"><div class=\"hournon\">".$godzina.":00</div></div>\n";
							}
							for($godzina=17; $godzina<=21; $godzina+=2){
								
								$sql="SELECT * FROM answer WHERE pokoj='answer' AND data='$dzisiaj' AND godzina='$godzina'";
								if($rezultat=@$polaczenie->query($sql))
								{
									$ilu_userow=$rezultat->num_rows;
									if($ilu_userow>0)
									{
										echo "<div class=\"hour1\"><div   class=\"hourreserved\">".$godzina.":00</div></div>\n";
									}else{
										
									}