• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Wyrównanie tekstu w konsoli

0 głosów
725 wizyt
pytanie zadane 21 listopada 2017 w C i C++ przez Kabuuz Użytkownik (620 p.)

Cześć. Zacząłem się uczyć C++ i chciałem zobaczyć jak działa wyrównywanie tekstu.

Tutaj jest kod na którym to sprawdzałem:

string a = "niespodzianka";

	cout.width(40);
	cout <<internal<< a << endl;
	cout.width(40);
	cout << right << a << endl;
	cout.width(40);
	cout << left << a << endl;

Problem jest taki, że wyrównanie do lewej działa, wyrównanie do prawej też (jak je wyrzucę to nic się nie zmieni bo automatycznie wyrównuje do prawej i wyjdzie to samo, dobrze kombinuje?) ale jest problem z wyśrodkowaniem. Wyrównuje do prawej ale nie wiem czemu. Zmieniałem kolejności i raz mi to zadziałało ale nie pamiętam jak to zrobiłem i czemu tak a nie inaczej. Dlaczego tak się dzieje?

1 odpowiedź

+2 głosów
odpowiedź 22 listopada 2017 przez Sisa Bywalec (2,580 p.)
komentarz 22 listopada 2017 przez Kabuuz Użytkownik (620 p.)
A można jakoś z użyciem tego 'internal'?  Bo nie wiem czemu mi to nie działa.

Podobne pytania

0 głosów
2 odpowiedzi 1,026 wizyt
pytanie zadane 17 marca 2016 w C i C++ przez easytodo Mądrala (5,350 p.)
+2 głosów
2 odpowiedzi 242 wizyt
pytanie zadane 23 stycznia 2017 w HTML i CSS przez Patryk Sadkowski Nowicjusz (220 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 396 wizyt
pytanie zadane 3 sierpnia 2016 w HTML i CSS przez alus152 Bywalec (2,700 p.)
Porady nie od parady
Nie wiesz jak poprawnie zredagować pytanie lub pragniesz poznać którąś z funkcji forum? Odwiedź podstronę Pomoc (FAQ) dostępną w menu pod ikoną apteczki.FAQ

64,959 zapytań

111,437 odpowiedzi

234,530 komentarzy

46,789 pasjonatów

Przeglądających: 118
Pasjonatów: 1 Gości: 117

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto dwie polecane książki warte uwagi. Pełną listę znajdziesz tutaj.

...