• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

e.13 egzamin informatyk

Object Storage Arubacloud
+1 głos
1,174 wizyt
pytanie zadane 12 czerwca 2015 w Egzaminy zawodowe przez michal.krupa Nowicjusz (130 p.)
Witam wszystkich informatyków, jestem w technikum i jutro mam egzamin praktyczny z kwalifikacji e13 co musze wiedziec, żeby nie mieć problemów ze zdaniem

3 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 12 czerwca 2015 przez Arkadiusz Waluk Ekspert (287,950 p.)
Wystarczy że przerobisz sobie całe to zadanie które do tej pory jest i było od samego początku - także szanse że się zmieni są bardzo małe :) Można bez problemu znaleźć zdjęcia arkusza m.in. na elektrodzie w tym temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2740271-900.html gdzieś na wcześniejszych stronach. Przy okazji są też dyskusje i rozwiązania także warto poczytać ;)

Oprócz tego oczywiście powinieneś umieć więcej zagadnień: instalowanie i konfiguracja ról na serwerze, udostępnianie danych, konfiguracja routera i takie rzeczy ale do jutra raczej tego wszystkiego się nie nauczysz więc proponuję przerobić to co było z nadzieją że dalej będzie to samo.
komentarz 12 czerwca 2015 przez Eryk Andrzejewski Mędrzec (164,260 p.)
Zawsze jest poprawka :D
komentarz 12 czerwca 2015 przez rafalmagician Obywatel (1,320 p.)
Proponuję też nauczyć się zaciskać kable bo to na pewno będzie. Wiem z doświadczenia :)
komentarz 12 czerwca 2015 przez Arkadiusz Waluk Ekspert (287,950 p.)
Owszem poprawka jest ale chyba raczej nikt jej nie chce, prawda? :) Ja też nie chcę i mam nadzieję że zdam.

Fakt faktem że przygotowywanie się na dzień przed może być trochę mało skuteczne bo za mało czasu ale zawsze jest nadzieja że akurat można trafić to co się robiło także lepiej późno niż wcale jak to mówią! :D No chyba że pytający już wcześniej się przygotowywał a teraz tylko dopytuje co należy jeszcze umieć to inna sprawa ;)