Pod spodem z * jest pierwotna treść tematu, tutaj chciałbym wrzucić rozwiązanie jakby komuś się miało przydać
W skrócie: przy logowaniu za pomocą odciska palca wyskakiwało "Nie można zweryfikować Twoich poświadczeń" a przy logowaniu za pomocą PINu wskakiwał komunikat o nieprawidłowej nazwie użytkownika lub haśle. Hasło do konta microsoft działało.
Rozwiązanie:
Na początku należało by sprawdzić czy w ogóle to dobrze poustawialiśmy . Gdy wejdziemy w ustawienia to przy próbie ponownego dodania tego samego palca powinien wyskoczyć komunikat że ten odcisk jest już dodany.
Pierwsze które NIE DZIAŁA więc szkoda na nie czasu:
Pobieracie Media Creation Tool > pobieracie obraz ISO systemu > instalujecie
Drugie które MI POMOGŁO:
Wchodzicie w Ustawienia > Konta > tam w dziale Twoje informacje (będzie tam awatar i nazwa konta) poniżej macie niebieski napis "Zamiast tego zaloguj się za pomocą konta lokalnego"
Po przejściu krótkiej procedury logowania jesteście zalogowani na koncie lokalnym. Możecie uruchomić ponownie komputer i sprawdzić czy PIN oraz odcisk palca działają, u mnie działały. Jeżeli wszystko jest ok to ponownie Ustawienia > Konta > i tam jest w tym samym miejscu co poprzednio coś w stylu zaloguj się na konto MIcrosoft, klikacie w to i powracacie do uprzedniego konta, a logowanie za pomocą PINu i odciska palca działa.
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
*Cześć, mam problem z logowaniem. Niedawno kupiłem laptop Acer z zainstalowanym systemem Windows 10 i są w nim 3 opcje logowania. Nie działa pin i odcisk palca - gdy wpisuję pin wyskakuje nieprawidłowa nazwa użytkownika lub hasło a jak przykładam palec widzę "System Windows nie może cię zalogować. Nie można zweryfikować Twoich poświadczeń". Jednak pin działa przy zmianie starego na nowy oraz przy dodawaniu nowego odciska palca do systemu. Gdy dodaję odcisk palców którymi próbowałem się logować i wyskoczył ten komunikat napotkałem na komunikat - Dany odcisk palca jest już w systemie (ze 2 razy usunąłem i dodałem od nowa odciski oraz zmieniłem pin, problem nadal występuje). Jedyną opcją logowania jest zatem hasło do konta Microsoft. Ma ktoś pomysł co oprócz kontaktu z serwisem mógłbym zrobić?