Witam!
Zadam pytanie krótko, jak poprawnie zaincludować bibliotekę SDL.h, bo nie mam ochoty się rozpisywać i pisać co zrobiłem i jakie mam errory.
Używam Code::Blocksa 16.01 i pobrałem SDL 2.0.6 .
Przepraszam wiem, że niekoniecznie dobrze zrobiłem pisząc tak, ale byłem już zmęczony. Nie musicie się już tak na mnie złościć.
Używam Code::Bloksa 16.01 i mam SDL 2.0.6 jak już wspomniałem, mam win8 64bit.
To są poradniki według których to robiłem:
http://www.gefa.cba.pl/index.php/sdl_kurs-0-wgranie-bibiotek-do-codeblocks-12-xx/
https://www.youtube.com/watch?v=5lTtR7ViRcY (przy czym nie podmieniałem folderów a dodałem zawartość)
Takie mam "Other link options":
-lmingw32
-lSDL2main
-lSDL2
-lSDL2_image
-lSDL2_ttf
I mam takie Errory:
||=== Build: Debug in SandBox (compiler: GNU GCC Compiler) ===|
ld.exe||cannot find -lSDL2_image|
ld.exe||cannot find -lSDL2_ttf|
||error: ld returned 1 exit status|
||=== Build failed: 3 error(s), 0 warning(s) (0 minute(s), 0 second(s)) ===|
Link libraries też robiłem.
Program:
#include <iostream>
#include <SDL2/SDL.h>
using namespace std;
int main(int args, char *argv[])
{
SDL_Init(SDL_INIT_EVERYTHING);
SDL_QUIT;
}