• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Instalacja nodemon/express

Object Storage Arubacloud
0 głosów
491 wizyt
pytanie zadane 8 września 2017 w Systemy operacyjne, programy przez laik07 Nowicjusz (120 p.)

Witam chciałem się nauczyć programowania z Node.js.

Próba zainstalowania pakietu nodemon zakończyła się tak: http://fotowrzut.pl/EEDDR9I4903
Próba zainstalowania frameworka express tak: http://fotowrzut.pl/MVFTNG890A2
Ogólnie jestem zielony ale na pewno niczego nie pomieszałem przy wpisywaniu komend; jest jakiś błąd instalacji ale nie wiem jak go naprawić z góry dziękuje jeśli ktoś zna odpowiedź. Tylko łopatologicznie proszę. Nie wiem czy to ważne mam Windows 10 64 bit więc chyba standard. Korzystałem z programu Cmdr. Node.js też zainstalowany i działa…Pobierałem te najnowsze ogólnodostępne wersje stosując się do zalecanych komend. Po prostu u mnie w systemie coś nie styka choć innym na Windowsie to wszystko działa.

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 8 września 2017 przez zgrybus Pasjonat (24,860 p.)
To nie jest błąd. Zainstalowały Ci się poprawnie :P
komentarz 8 września 2017 przez laik07 Nowicjusz (120 p.)
Dziękuje za taką 'poprawność'. Jeśli chodzi o expressa to po prostu wkleiłem go z pliku od kolegi, co do nodemona to kilka razy zainstalowało się 'prawie poprawnie' choć nigdzie się on fizycznie nie zapisał (no chyba że gdzieś tam gdzie wzrok nie sięga). Próbowałem go używać tzn. wpisywałem komendy ale automatycznie się nie restartowało więc chyba się nie udało. Później w ogóle przestało reagować. Drugi dzień siedzę zajmując się walką z duchami.
komentarz 8 września 2017 przez zgrybus Pasjonat (24,860 p.)
No możesz mi nie wierzyć, ale on się naprawdę zainstalował poprawnie :)
Może po prostu, źle go używasz.
0 głosów
odpowiedź 8 września 2017 przez maciej.tokarz Nałogowiec (27,280 p.)