Witam! Robię grę o zombiakach, jak na razie movement zombie jest w pliku enemy.cpp, i w void updateMovement(), jest generowana losowa liczba od 1 do 5, i w zależności od niej przeciwnik może sie poruszać losowo, ostatnio zrobiłem w updateMovement() ale tym razem dla naszej postaci, view, i teraz chciałbym zrobić takie coś, że przeciwnik zamiast chodzić losowo zbliża się w naszym kierunku, kiedy nastąpi kolizja gracz traci hp. Oprócz tego mape zrobiłem poprostu w gimpie o rozmiarze 3000x2000, jeden "klocek" to 50x50, kolizje ze scianami chciałbym rozwiązać pustym sf::Rectangle rect, który pokryje się z wtopioną w tło ścianą,drzewami itp, i zombie oczywiscie musi jakoś ten klocek ściany ominąć, wyobrażam sobie to prawie identycznie jak w grze z linku poniżej, ale linki do pobrania kodu i samej gry wygasły, jak mam to rozegrać?
https://forum.pasja-informatyki.pl/105493/zombie-arena-gra-w-sfml