• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Co wiedzieć przed aplikacją na stanowisko front end developera?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
827 wizyt
pytanie zadane 10 sierpnia 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez krystian.k.nowak Użytkownik (500 p.)
Witam, planuje w najbliższym czasie aplikować na stanowisko junior front end developera, do tej pory głównie programowałem w .net, win forms, ale też miałem styczność z asp.net, jeśli chodzi o front end, też nie jestem totalnie zielony, miałem z nim styczność w technikum, co prawda nie jest tam tego wiele, i w nie do końca praktycznej wersji ale zawsze radziłem sobie bez żadnych problemów z zadaniami na lekcjach, poza tym przyswajanie jakiejkolwiek wiedzy jeśli chodzi o programowanie idzie mi dość sprawnie i szybko, dlatego też zdecydowałem się że będę aplikował na front-endowca, wolałbym raczej zajmować się .net'em, ale jest to zdecydowanie najatrakcyjniejsza oferta w regionie, a sam bardzo chętnie nauczę się pracy jako front-endowiec. Moje pytanie jest następujące, czego polecacie się nauczyć koniecznie przed samą rozmową wstępną, czego dowiedzieć, i co zrobić aby zwiększyć swoje szanse na zatrudnienie?

5 odpowiedzi

+3 głosów
odpowiedź 10 sierpnia 2017 przez sc4rface Dyskutant (7,710 p.)
wybrane 10 sierpnia 2017 przez krystian.k.nowak
 
Najlepsza
Jak mniemam, skusiła Cię oferta wysokich zarobków, ale żeby zarabiać sporo na front-endzie, czy w ogóle w programowaniu - tak jak kolega wyżej mówi, musisz posiadać takie umiejętności, a nie inne. Jeśli Twoja wiedza ogranicza się do zadanek na poziomie technikum, obawiam się, że to nie jest wystarczający poziom na tę chwilę, przynajmniej mogę Ci to powiedzieć z autopsji.