• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Optymalizacja programu

Object Storage Arubacloud
0 głosów
156 wizyt
pytanie zadane 29 lipca 2017 w C i C++ przez azsic Nowicjusz (150 p.)
zamknięte 31 lipca 2017 przez azsic

Witam, chciałem rozwiązać zadanie http://main.edu.pl/pl/archive/ilocamp/2010/wie

Jestem początkującym "programistą", dlatego o pomoc z optymalizacją mojego kodu muszę prosić Was. Przez czas nie dostaję za nie maxa punktów. Myślę, że maksymalnie zoptymalizowałem już wpisywanie danych i wypisywanie wyników, pozbyłem się też niepotrzebnych pętli i instrukcji warunkowych... Jednak wciąż jest to za mało. Z góry dziękuję za pomoc. Kod:

 

#include <iostream>
#include <stdio.h>

using namespace std;

int s, l, wynik;
int wys[1000000], wl[100000];

int main()
{
    ios_base::sync_with_stdio(0);

    scanf ("%d", &s);
    scanf ("%d", &l);

    for (int i=0; i<s; i++)
        scanf ("%d", &wys[i]);

    for (int i=0; i<l; i++)
        scanf ("%d", &wl[i]);

    for (int i=0; i<l; i++)
    {
        wynik=0;
        for (int j=0; j<s; j++)
        {
            if (wl[i]>wys[j])
                wynik++;
            else
            {

                break;
            }

        }
        printf(" %d", wynik);
    }
    return 0;
}

 

komentarz zamknięcia: okk

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 29 lipca 2017 przez jankustosz1 Nałogowiec (35,880 p.)
A ile punktów za to dostajesz?

To na pewno wina czasu działania? Może musisz wyzerować te tablice bo w c++ są często jakieś śmieci. Możesz też zamiast tych tablic użyć klasy map.