• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

JAk podpiąc slider do layoutu?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
112 wizyt
pytanie zadane 20 lipca 2017 w HTML i CSS przez kamil29 Obywatel (1,230 p.)

Witam! Miesiąc temu rozpocząlem naukę technologii webowych-w przyszlosci chcialbym pracować jako webmaster.Obecnie jestem na poziomie bardzo początkującym (opanowalem dosyc dobrze Gimpa,Photoshopa,ostatnio przerobilem kursy Pana Zelenta z html-a,css-a,JS-a i PHP-a).Wiem,że to jak narazie jest nic,ale powoli coraz bardziej się rozwijam.Obecnie poznaję tajniki RWD oglądając filmiki po angielsju na pewnym kanale na YouTube. Aby zastosować nową wiedzę w praktyce postanowilem tworzyć pierwsze strony internetowe.Wcześniej robilem takie bardzo proste.Kolega zainteresowal mnie taką stronką Codyhouse,gdzie znajdę gotowe kody,ktorych mogę użyc do wlasnych projektow.Może komuś się to wydawać drogą na skróty,ale ja najpierw chcę nauczyć się tworzyć dobre strony pod względem strukturalnym,przetestować swoją wiedzę na bardziej zaawansowanym kodzie.Jak już będę umial wystarczająco dużo to wtedy sam będe tworzyl wlasne responsywne menu,slidery itd.Wiem,że praca na cudzym kodzie może mi dać wiele zlych nawyków,ale ja jestem o to spokojny,bo jak już będę się czul pewnie w webowce to wtedy zacznę korzystać z najniwszych książek,żeby tworzone przeze mnie projekty byly zgodne z najnowszym standardem.

A teraz do rzeczy...

Znalazlem ciekawy layout na stronce CodyHouse,do ktorego chcę dolaczyć slider.Niestety po dopieciu pliku css ze sliderem stronka nie przewija się do zawartości poniżej slidera.

https://codepen.io/suez/pen/grJONP(slider)
https://codyhouse.co/gem/auto-hiding-navigation/(layout  z 3 komponentami)