• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Unreal 4 a Unity

Object Storage Arubacloud
+1 głos
1,271 wizyt
pytanie zadane 5 czerwca 2015 w C i C++ przez Adrian1999 Nałogowiec (34,570 p.)
Witam serdecznie wszystkich, otóż mam takie ciekawe pytanie... Jetem już amatorem C++, posiadłem myślę wystarczającą wiedzę na temat biblioteki SFML no i cóż, zapewne jak każdemu przyszło mi na myśl ,,Chciałbym zacząć 3D! to szczyt moich marzeń" No cóż i zaczełem z biblioteką Unreal Engine 4, teraz moje pytanie jest takie czy według was próbować ciągnąć naukę tego silnika czy może zmienić ten silnik by zrozumieć podstawy programowania 3D, zależy mi bardzo by byłby czysty C++.

 

EDIT

Unity z strony estetycznej mi nie podchodzi, więc jeżeli ktoś doradzałby mi zmianę proszę o konkretny silnik , lecz inny od Unity

4 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 5 czerwca 2015 przez Dash Nałogowiec (29,650 p.)
Jeżeli zależy Ci na czystym programowaniu, to ogarnij Ogr3d albo irrlicht. Jeżeli masz zamiar robić na poważnie, to dokonaj też selekcji silników. Taki CryEngine w pojedynkę to ciężki orzech do zgryzienia, Celelej jest... no nie wiem, coś jak  Esenthel. Niby jest, ale w sumie się z nim nie spotykam w udanych produkcjach (tylko moje zdanie). Blender games z tego co wiem to głównie Python, Unity to C#...
komentarz 5 czerwca 2015 przez Adrian1999 Nałogowiec (34,570 p.)
Mam dużo czasu na naukę, i na zgryzienie wszystkiego. Kto nie próbuje ten nie wygrywa! Zamierzam to robić na poważnie i zależy mi by być jaknajlepszym w tym co robię ! więc by nie robić głupich rzeczy pytam się tutaj
komentarz 5 czerwca 2015 przez Dash Nałogowiec (29,650 p.)
Mówię oczywiście, tylko  co ja o tym sądzę (decyzje zawsze podejmujesz ty), ale rozgryzanie kilku technologii to strata czasu. Opanowanie silnika to nie kwestia miesąca-dwóch. Uważam że ciężko Ci będzie zejść poniżej roku w przypadku rozbudowanych narzędzi (a takie są tutaj wymieniane). Dlaczego nie zacząć by od razu z czymś, czego będzie się używać w przyszłości i opanować to do perfekcji? Ewentualnie od np. irrlichta żeby zobaczyć jak to od kuchni wygląda i wtedy na docelową technologię.
komentarz 5 czerwca 2015 przez Adrian1999 Nałogowiec (34,570 p.)
Rok dwa dziesięć, mam dużo czasu i cierpliwość się zawsze znajduje jeżeli widać postępy :) Więc mówisz że najlepiej Unreala trenować tak?
komentarz 5 czerwca 2015 przez Dash Nałogowiec (29,650 p.)
Zależy :). Każdy lubi coś innego, ja uwielbam unreala tylko... kodowanie w nim to jak walenie głową w mur (baaardzo boli). Najlepiej poczytaj o każdym na stronie twórców.
+1 głos
odpowiedź 5 czerwca 2015 przez Pan Kulomb Pasjonat (18,630 p.)
Jedyne silniki jakie znam to: Unreal Engine, Cry Engine, Blender Game, Celelej, Unity.
komentarz 5 czerwca 2015 przez Adrian1999 Nałogowiec (34,570 p.)
A czy polecasz wycofać się z nauki Engine i zacząć coś prostrzego? Bo przyznajmy Unity nie jest najprostrzym silnikiem czego dziś doznałem :P

EDIT*

A jeżeszcze gdy się uczę zależy mi by program jak najestetyczniej wyglądał, czyli jak najlepsza grafika.
komentarz 5 czerwca 2015 przez niezalogowany
Dopiero zaczynasz GameDev jak domniemam, więc wiesz mi, że jeszcze dłuuuuuuugo nie odczujesz różnicy (w kwestii grafiki). Poza tym, to w dużej mierze zależy od Twoich umiejętności i platformy docelowej, a nie silnika.
komentarz 5 czerwca 2015 przez Adrian1999 Nałogowiec (34,570 p.)
hmmm, mówisz lecz Unreal posiada sporo własnych skryptów których aktualnie jest mi trudno zrozumieć na poziomie gimnazjum, co myślisz o CryEngine, opłaca się na niego przejść? czy lepiej szkolić się i nie rezygnować z Unreala
+1 głos
odpowiedź 5 czerwca 2015 przez niezalogowany
Unity to głównie C#, więc zostań przy Unreal.
komentarz 5 czerwca 2015 przez Adrian1999 Nałogowiec (34,570 p.)
a co myslisz o CryEngine?
komentarz 5 czerwca 2015 przez Dash Nałogowiec (29,650 p.)
Przepraszam, przez przypadek kilknięte.
komentarz 5 czerwca 2015 przez niezalogowany
Nie chcę się o nich wypowiadać, bo nie mam bladego pojęcia. Jako MIŁOŚNIK C# korzystałem tylko z Unity ;)
0 głosów
odpowiedź 5 czerwca 2015 przez dixtel Użytkownik (680 p.)
A może Godot Engine?
komentarz 5 czerwca 2015 przez Adrian1999 Nałogowiec (34,570 p.)
to jest silnik 3D?
komentarz 5 czerwca 2015 przez dixtel Użytkownik (680 p.)
Na stronie wszystko jest napisane http://www.godotengine.org/wp/

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 686 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 373 wizyt
pytanie zadane 24 listopada 2017 w OpenGL, Unity przez Eryk Chojnacki Obywatel (1,420 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 214 wizyt
pytanie zadane 17 marca 2020 w JavaScript przez Layoutowiec Mądrala (5,470 p.)

92,632 zapytań

141,502 odpowiedzi

319,882 komentarzy

62,015 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...