• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Wasze zainteresowania

Object Storage Arubacloud
+7 głosów
1,358 wizyt
pytanie zadane 1 czerwca 2015 w Offtop przez Wodzu14 Obywatel (1,140 p.)
Jakie są wasze zainteresowania poza programowaniem.Moje to sport(piłka nożna i siatkówka) gra na keyboardzie Zadaje to pytanie aby dowiedziec sie czym interesują sie ludzie podobni do mnie

20 odpowiedzi

+5 głosów
odpowiedź 1 czerwca 2015 przez Comandeer Guru (601,590 p.)
Studiuję polonistykę i pisuję sztuki teatralne.
komentarz 2 czerwca 2015 przez Mieszko I Stary wyjadacz (10,980 p.)
Wiem, tyle że u nas w szkole (biorąc pod uwagę i gimnazjum i szkołę podstawową) nie ma wielu takich osób. Jest kilku takich, którzy skusili się tym, że postaramy się podnieść im zachowanie i oceny. Na niektórych to jednak nie działa. Mój kolega (ten z czwartej klasy) jest już zrezygnowany. Wie, że musimy to wystawić (przed końcem roku), lecz z takim zapałem nigdy nam się nie uda. Ma on po prostu trochę słaby zapał. Gdy na przykład na próbę przyszły tylko cztery osoby (ci, którzy byli na każdej próbie, lecz nie wszystko mają według mnie dobrze wyćwiczone), to on nie chcę robic prób. Ja mu mówię, że przynajmniej oni się podszkolą. Pamiętam też dwie próby, które zakończyły się niepowodzeniem. Było to spowodowane oczywiście zachowaniem aktorów. Nikogo nie posłuchali (nawet nauczycielki). Na jednej z ostatnich prób podjęliśmy decyzję, że Ci którzy nie chodzili na próby, po prostu nie wystąpią. Brakuje nam teraz dwóch aktorów. Prosiłbym Cię o radę, jakich aktorów wybrać (mamy niecałe dwa tygodnie do występu).

PS: W naszym przedstawieniu jest scena bitwy (przedstawienie to opowiada o życiu Mieszka I i czasach w których żył). Zależy nam, aby ta scena była bezpieczna. Dobieraliśmy wszystkich aktorów głównie pod takie cechy jak: spokój, opanowanie i zrównoważenie.