Witam, mam mały problem, chciałem zrobić poruszający się element za pomocą strzałek w konsoli. Tablica ma zdefiniowana jako dynamiczna i do niej przypisane poszczególne nazwy pola typu wyliczeniowego. Niestety przy uruchomieniu wyrzuca mi błąd.
O to część kodu:...
enum KEYBOARD { KEY_UP ='17',
KEY_DOWN = '18',
KEY_RIGHT = '19',
KEY_LEFT = '20',
KEY_QUIT = 'Q'};
enum GAMESTATE { GAME_NOTSTARTED, GAME_STARTED, GAME_ENDED };
enum PLAYER { PLAYER_FIRST};
enum FIELD { FLD_DOT ,
FLD_BOUNDRY,
FLD_PLAYER = PLAYER_FIRST};
int ile;
KEYBOARD Klawiatura;
bool Ruch();
bool RysujPlansze(int u, FIELD **p);
GAMESTATE StanGry = GAME_NOTSTARTED;
int uX, uY;
void main()
{
StanGry = GAME_STARTED;
cout << "Ile pol ma miec plansza (AxA): ";
cin >> ile;
FIELD **Plansza = new FIELD *[ile];
for (int i = 0; i < ile; ++i)
{
Plansza[ile] = new FIELD[ile];
for (int j = 0; j < ile; ++j)
Plansza[i][j] = FLD_DOT; // Przy klikaniu F10 tutaj wyrzucany jest błąd
}
....