Dzień Dobry
Chciałabym się zapytać, jak można było by dodać nazwy graczom, by ona później wyświetlała się, gdy dany gracz ma zareagować?
#ifndef OCZKO_H
#define OCZKO_H
#include "talia.h"
#include "czlowiek.h"
class Oczko
{
string tablica_nazw;
string nazwa_gracza;
int liczba_graczy;
Talia *t;
Gracz *g[];
Czlowiek *c[];
public:
Oczko();
~Oczko();
void graj();
};
#endif // OCZKO_H
#include "oczko.h"
#include <iostream>
using namespace std;
Oczko::Oczko()
{
t=new Talia(52);
t->wartosciOczko();
cout<<"Podaj ilosc graczy: ";
cin>>liczba_graczy;
string nazwa_gracza;
string *tablica_nazw;
tablica_nazw=new string[liczba_graczy];
for(int i=0;i<liczba_graczy;++i)
{
g[i]=new Gracz;
c[i]=new Czlowiek;
cout<<"Podaj nazwe swojego gracza: ";
cin>>nazwa_gracza;
tablica_nazw[i]=nazwa_gracza;
}
//g[0]=new Gracz;
//g[1]=new Czlowiek;
}
Oczko::~Oczko()
{
delete t;
for(int i=0;i<liczba_graczy;++i)
{ //if(g[i]!=NULL)
delete g[i];
delete c[i];
// delete tablica_nazw[i];
}
}
void Oczko::graj()
{
t->tasuj();
bool warunek;
do
{
warunek=false;
for(int i=0;i<liczba_graczy;++i)
{
if(/*g[i]!=NULL &&*/ g[i]->czyNastepna())
{
warunek=true;
g[i]->dodajKarte(t->dajKarte());
}
}
}while(warunek);
for(int i=0;i<liczba_graczy;++i)
{
//if(g[i]!=NULL)
g[i]->wyswietl();
cout<<"Punkty: "<<g[i]->policzPunkty()<<endl;
}
}