• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Blog ? Może własna witryna ? Jak zacząć !

Object Storage Arubacloud
0 głosów
185 wizyt
pytanie zadane 31 marca 2017 w Offtop przez Darklek Nowicjusz (220 p.)

Witajcie Nazywam się Rafał i jestem nowym początkującym programistą 

Ostatnio napisałem do znajomego programisty , polecił mi on założenie "Bloga "  Coś w rodzaju o mnie , i moich poczynaniach . ( https://nzpblog.wordpress.com/home/blog/

Jednak nie widzę się w tym całym "blogowaniu " żaden ze mnie pisarz a tym bardziej dobry programista .

Chcę się uczyć , rozwijać , chciałbym uczyć się praktyką ! chciałbym pracować przy projektach ! 

Jednak żeby to uczynić trzeba posiadać wiedzę ! Umiem posługiwać się html , css do tego stopnia ze Egzamina zawodowy E14 nie będzie dla mnie czymś strasznym , z Javascript też sobie radzę jednak już nie aż tak pewnie

(to się zmieni niebawem :d ) 

________________________________________________________________________________________

<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<meta charset="utf-8" />

<style>
#logo
{
background-color:red;
height:168px;
width:389px;
margin:auto;
text-align:center;
font-size:120px;
}
#lewa
{
background-color:yellow;
color: red;
float:left;
width:50%;
}
#prawa
{
background-color:green;
color:yellow;
float:left;
width:50%;
text-align:right;
}

</style>
<script>
function pola()
{
var input ='<input id=imie  type="text" /> <input id=nazwisko  type="text" />' ;
var input2='<input type="button" onclick="roz();" value="Imie i nazwisko"/>'
document.getElementById("contener").innerHTML = input+input2
}
function roz()
{
var pole = document.getElementById("imie").value+document.getElementById("nazwisko").value;
var litery = pole.length;
document.getElementById("wynik").innerHTML = litery+" Ilość liter w imieniu i nazwisku";
var literyA =0;

var lit = "a";
var lit2 = "A";
	for(i=0; i<litery; i++)
	{