• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Rysunek, pętla

Object Storage Arubacloud
0 głosów
650 wizyt
pytanie zadane 20 lutego 2017 w C i C++ przez XYZ1234 Użytkownik (620 p.)

Cześć mam do zrobienia pracę w c++, ale nie mam pomysłu jak ją zrobić, może ktoś z was mógłby mnie naprowadzić na rozwiązanie. Jeśli chodzi o programowanie jestem raczej laikiem. 

Praca ma przedstawiać rysunek 

 *
***
*****
*******
*********
***********
**
**
**

niezbyt ładny rysunek, ale ma przedstawiać coś na kształt choinki. Co wiersz liczba gwiazdek ma się zwiększać o 2. Gdy osiągnie te 11 gwiazdek ma utworzyć 3 linie po 2 gwiazdki. Musi być to pętla i w tym problem ze jestem takim amatorem, że nie mam pojęcia jak się za to zabrać. Nie oczekuje gotowego rozwiązania tylko porad i upewnianie mnie w przekonaniu, że się do tego nie nadaje ;)  

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 20 lutego 2017 przez criss Mędrzec (172,590 p.)

Co wiersz liczba gwiazdek ma się zwiększać o 2. Gdy osiągnie te 11 gwiazdek ma utworzyć 3 linie po 2 gwiazdki.

Tu właściwie masz instrukcje krok po kroku. Wykorzystaj pętle for i instrukcje if.

komentarz 20 lutego 2017 przez XYZ1234 Użytkownik (620 p.)
taaa, dzieki za pomoc. A teraz sory idę wkuwać menu McDonald'a, a najpierw schowam swoje marzenie zostania programista do tej samej szafki, gdzie lezy marzenie o zostaniu super bohaterem
komentarz 20 lutego 2017 przez draghan VIP (106,230 p.)

taaa, dzieki za pomoc. A teraz sory idę wkuwać menu McDonald'a, a najpierw schowam swoje marzenie zostania programista do tej samej szafki, gdzie lezy marzenie o zostaniu super bohaterem

Bez przesady. Nikt nie urodził się programistą. Tego się trzeba po prostu nauczyć.

komentarz 20 lutego 2017 przez XYZ1234 Użytkownik (620 p.)