• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Elektronika, programowanie Arduino - zestaw dla początkującego z elektroniką.

Object Storage Arubacloud
0 głosów
390 wizyt
pytanie zadane 23 grudnia 2016 w Mikrokontrolery przez Adrian1999 Nałogowiec (34,570 p.)
Witam serdecznie, mam pytanie jestem zielony w elektronice i chciałbym zacząć, złożyłem taki oto zestaw na początek programowania, i bawienia się w elektronice.

https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=90C9675374D0F1B6!152&ithint=file%2cxlsx&app=Excel&authkey=!AB5H5hOJvgOpmAc

Co myślicie? Czy zestaw jest dobry? Czy można zminimalizować jeszcze jakoś koszty? Dodam że nigdy się w elektronice na poważnie nie bawiłem, a zamawiam od razu Arduino, wraz z programatorem by była tańsza opcja dostawy. Dzięki z góry za pomoc i rady

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 23 grudnia 2016 przez Patrix354 Bywalec (2,030 p.)
Mniej więcej zestaw wygląda ok. Tylko kilka ale. Pierwsze jest takie, że Arduino (oryginalne, albo klon zgodny z Arduino oczywiście przyzwoitej jakości) nigdy nie będzie kosztował 28zł (oczywiście więcej). Drugie jest takie, że kupując klon Arduino należy wystrzegać się płytek ze scalakami CH340G jako układ programujący(To jest chińszczyzna, która się psuje po kilku dniach). I trzecie, jakbyś chciał możesz sobie kupić kilka fajnych bajerów np. diody WS2812B, moduł bluetooth(HC-06), itp. Chociaż na taki zupełny początek to co wybrałeś wystarcza.
komentarz 23 grudnia 2016 przez Adrian1999 Nałogowiec (34,570 p.)
Znalazłem jeszcze gotowy zestaw w Internecie jest tańszy, http://allegro.pl/showitem/description/4882196029.html bardziej byś może ten polecił?
komentarz 23 grudnia 2016 przez Patrix354 Bywalec (2,030 p.)