• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Praca inżynierska i patent na produkt powstały w wyniku pracy dyplomowej

Object Storage Arubacloud
0 głosów
1,176 wizyt
pytanie zadane 30 listopada 2016 w Offtop przez shadou102 Pasjonat (21,630 p.)
W ramach mojej pracy będę wykonywał projekt, który może być później wykorzystany przez firmy czy też osoby prywatne. Nie będę zdradzał produktu finalnego i pomysłu ale rynek jest można powiedzieć "raczkujący" i dopiero zaczęły się pojawiać takie produkty, więc jest szerokie pole do wykazania się. Stąd moje pytanie dla osób, które są bardziej doświadczone (ja nie mam żadnego doświadczenia na tym polu). Czy jest jakaś możliwość, żeby to co wykonam w ramach mojej pracy sprzedać. Czy są jakieś procedury prawne? Czy można patentować produkt powstały podczas pracy dyplomowej i czy wgl można go sprzedać?  Gdzie szukać informacji prawnych na ten temat? Czy może lepiej po jakimś czasie projekt zamieścić na githubie jako projekt opensource ?

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 30 listopada 2016 przez ten_obcy Nowicjusz (200 p.)
Z tego co pamiętam ze swojej pracy inż (inna branża niż inf.) to całość należy do uczelni - niestety.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 163 wizyt
pytanie zadane 14 maja 2016 w Offtop przez uRTLy Bywalec (2,420 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 163 wizyt
pytanie zadane 15 listopada 2019 w Systemy operacyjne, programy przez Sic Dyskutant (8,510 p.)
+2 głosów
2 odpowiedzi 468 wizyt
pytanie zadane 22 sierpnia 2021 w Offtop przez Fiorehelium Nowicjusz (150 p.)

92,575 zapytań

141,424 odpowiedzi

319,649 komentarzy

61,960 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka