• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Szkoła ponad gimnazjalna...

Object Storage Arubacloud
+2 głosów
336 wizyt
pytanie zadane 10 maja 2015 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Szymon Szendzielorz Obywatel (1,560 p.)
Witam, cześć, siemanko ! :D

Ogólnie jestem uczniem gimnazjum i zastanawiam się jaką wybrać szkołę ponadgimnazjalną ? w stronę informatyki.  liceum czy technikum ? i jakie są najlepsze licea/technika (informatyczne) w polsce ? i czy warto szukać jakiejś dobrej szkoły w całej polsce ? czy nie jest to aż tak ważne i wystarczy jakaś szkoła taka 'zwykła' nie najlepsza w jakis tam rankingach ? ?

 

Pozdrawiam ! :)

4 odpowiedzi

+5 głosów
odpowiedź 10 maja 2015 przez Kuba Stary wyjadacz (12,460 p.)
wybrane 10 maja 2015 przez Szymon Szendzielorz
 
Najlepsza
Wybierz najlepszą szkołę, do jakiej się dostaniesz w okolicy, ale żeby jezda po kraju za liceum to bezsens. Szczególnie, że, jak mniemam, chcesz być programistą. Programistą zostajesz przez doświadczenie i pracę w zaciszu domowym. Dobry nauczyciel oczywiście ci pomoże obrać jakiś kierunek nauki i doceni postępy, ale jeśli masz motywację i obeznajesz się na rynku, to dasz radę i bez tego.

Jeśli chcesz być ogólnorozumianym informatykiem, wybierz technikum informatyczne. Jeśli jednak chcesz być programistą, koniecznie wybierz liceum. Nie jesteś rok w plecy, masz matematykę i fizykę na wysokim poziomie, dzięki czemu możesz pójść na studia informatyczne bez większych kłopotów z tymi przedmiotami.
komentarz 10 maja 2015 przez Geek Pasjonat (19,660 p.)
Pięknie napisane. Podpisuje się pod tym :)
+3 głosów
odpowiedź 10 maja 2015 przez kamilwdg18 Obywatel (1,080 p.)