• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed connect.php polaczenie z baza danych

Object Storage Arubacloud
–1 głos
608 wizyt
pytanie zadane 11 października 2016 w PHP przez saturn Nowicjusz (200 p.)
zamknięte 13 października 2016 przez saturn
witam !

jako ze jestem  początkującym starszym samoukiem chciałbym zadać proste  jak dla kogo ?, lecz  dla mnie trudne pytanie :

yutube  M.Zelent PhP   pewno znacie ten odcinek , i wszystko jest ok na localhost  ,  tylko podpowiedzcie  jak to samo zrobic na hoscie czy tez serwerze  PRV.pl ???

chcialem sprawdzic poprawnosc dzialania na serwerze profesjonalnym i  lipa , jakies sugestie pomysły >???  

Pozdrawiam  wszystkich uczestnikow

ps. do sprawdzenia www.100464prv.pl
komentarz zamknięcia: brak pomocy nikt nie wie co sie dzieje

3 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 11 października 2016 przez Boshi VIP (100,240 p.)
Musisz podać zamiast danych localhosta dane z hostu prv które dostałeś.
komentarz 11 października 2016 przez saturn Nowicjusz (200 p.)
tak tez jest zrobione
komentarz 11 października 2016 przez b00ny Mądrala (6,050 p.)
Nie rozumiem wiec Twojego problemu.
0 głosów
odpowiedź 11 października 2016 przez b00ny Mądrala (6,050 p.)
$host = "localhost";

Tutaj chyba nie musze tlumaczyc..

$db_user = "root";

Nazwa uzytkownika, na localhoscie to root jest, ale moze byc bagietka15

$db_password = "";

Jesli twoja baza danych ma haslo, wpisz je tu

$db_name = "osadnicy";

Nazwa bazy danych

0 głosów
odpowiedź 11 października 2016 przez Arkadiusz Waluk Ekspert (287,950 p.)

chcialem sprawdzic poprawnosc dzialania na serwerze profesjonalnym i  lipa , jakies sugestie pomysły >???  

Nic nam to nie mówi.

Przynajmniej podałeś linka do strony (błędny, ale można zgadnąć prawidłowy) i jak rozumiem chodzi o pokazujący się

Error: 2005