• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Zadanie w HTML

Object Storage Arubacloud
0 głosów
2,044 wizyt
pytanie zadane 11 października 2016 w HTML i CSS przez LinosiK Obywatel (1,920 p.)
Witam, jestem uczniem 2 klasy Technikum informatycznego. Z przedmiotu " Witryny i aplikacje " Dostaliśmy zadanie na 6 w którym należy zrobić Formularz Reklamacyjny ( mam już gotowy ), i do tego po wypełnieniu wszystkich pól w Formularzu po naciśnięciu przycisku " Wyślij " ma otworzyć się druga strona na której będzie całe podsumowanie które zostało wpisane w formularz. Nauczyciel powiedział że jak to zrobimy to nie ma znaczenia ważne żeby było zgodne z językami informatycznymi, żeby działało i oczywiście żebyśmy wiedzieli co i jak użyliśmy, będę wdzięczny jeśli ktoś będzie chciał mi pomóc lub chociaż naprowadzić co i jak zrobić.
komentarz 11 października 2016 przez b00ny Mądrala (6,050 p.)
No niezle, 2 technikum i taka latwizna.. hehe
komentarz 11 października 2016 przez czujek22 Dyskutant (7,670 p.)
Jestem w 3 i bym tego nie zrobił bo dopiero teraz zaczynamy i mamy ogarnąć podstawy podstawowych języków, w 1,5 roku... Dlatego lepiej zacząć samemu się edukować w domu bo żadna szkoła programowania nie nauczy
1
komentarz 11 października 2016 przez b00ny Mądrala (6,050 p.)
Dopiero teraz odkryles ten fakt? lol, zmarnowales troche czasu

5 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 11 października 2016 przez Boshi VIP (100,240 p.)

Odbieranie danych formularza w php na 6 w 2 tech :d  konkretny poziom :D

 

$_POST['pies']=1;
$_POST['kot']=2;
$_POST['krowa']=3;

if(!empty($_POST)) {
    foreach ($_POST as $item) {
        echo $item . "<br>";
    }
}

 

komentarz 11 października 2016 przez LinosiK Obywatel (1,920 p.)
Chodzi Ci o to że taki wysoki ? :D