• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Unity3D. 20 BThe process cannot access the file because it is being used by another process.

Object Storage Arubacloud
0 głosów
314 wizyt
pytanie zadane 12 września 2016 w C# przez gab123 Mądrala (5,230 p.)

Witam, mam sobie dwa obiekty Jeden to kula a drugi to kamera. Do kuli miałam podpięty taki kod :

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class player : MonoBehaviour {

    private Rigidbody righidbody;
    public float Speed;
    void Start()
    {
        righidbody = GetComponent<Rigidbody>();
    }
    void FixedUpdate()
    {
        float Horizontal = Input.GetAxis("Horizontal");
        float Vertical = Input.GetAxis("Vertical");

        Vector3 movement = new Vector3(Horizontal, 0.0f, Vertical);

        righidbody.AddForce(movement * Speed );
    }
}

I wszystko działało. A potem do kamery podpięłam taki kod :

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class CameraController : MonoBehaviour {

    public GameObject player;
    private Vector3 offset;

	void Start () {
        offset = transform.position - player.transform.position ;

	}
	
	void LateUpdate () {
        transform.position = player.transform.position + offset;
	}
}

Ten kod kompiluję się bez błędu ale odnośnie kodu podpiętego do kuli pojawił się taki błąd:

<RI.Hid> Failed to create device file:
 20 The process cannot access the file because it is being used by another process.

Jak to naprawić ?

 

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 13 września 2016 przez krystian904 Mądrala (6,820 p.)
wybrane 13 września 2016 przez gab123
 
Najlepsza
//Podmień kod kamery -->
using UnityEngine;
using System.Collections;
 
public class CameraController : MonoBehaviour {
 
    public GameObject playerObiect;
    private Vector3 offset;
 
    void Start () {
        offset = transform.position - playerObiect.transform.position ;
 
    }
     
    void LateUpdate () {
        transform.position = playerObiect.transform.position + offset;
    }
}

 

0 głosów
odpowiedź 12 września 2016 przez krystian904 Mądrala (6,820 p.)
Witam

Jest to jedynie mój pomysł:

 Zrób kamerę podpietą pod playera( czyli żeby był dzieckiem) wtedy kamera bedzie śledzić playera
komentarz 12 września 2016 przez gab123 Mądrala (5,230 p.)
Ale player jest kulą która cały czas się obraca i jak tak się zrobi to wygląda to trochę dziwnie ):
komentarz 13 września 2016 przez krystian904 Mądrala (6,820 p.)

to jest wada tego rozwiązania dlatego że kopiuje wszystkie ruchy smiley

komentarz 13 września 2016 przez gab123 Mądrala (5,230 p.)
Dlatego próbuje to zrobić w inny sposób ale  pojawia mi się ten błąd. I nie wiem jak go naprawić.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 516 wizyt
0 głosów
0 odpowiedzi 243 wizyt
pytanie zadane 8 maja 2016 w C# przez Szygnik Początkujący (340 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 429 wizyt

92,575 zapytań

141,424 odpowiedzi

319,649 komentarzy

61,960 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...