• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Unity3D. 20 BThe process cannot access the file because it is being used by another process.

0 głosów
412 wizyt
pytanie zadane 12 września 2016 w C# przez gab123 Mądrala (5,230 p.)

Witam, mam sobie dwa obiekty Jeden to kula a drugi to kamera. Do kuli miałam podpięty taki kod :

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class player : MonoBehaviour {

    private Rigidbody righidbody;
    public float Speed;
    void Start()
    {
        righidbody = GetComponent<Rigidbody>();
    }
    void FixedUpdate()
    {
        float Horizontal = Input.GetAxis("Horizontal");
        float Vertical = Input.GetAxis("Vertical");

        Vector3 movement = new Vector3(Horizontal, 0.0f, Vertical);

        righidbody.AddForce(movement * Speed );
    }
}

I wszystko działało. A potem do kamery podpięłam taki kod :

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class CameraController : MonoBehaviour {

    public GameObject player;
    private Vector3 offset;

	void Start () {
        offset = transform.position - player.transform.position ;

	}
	
	void LateUpdate () {
        transform.position = player.transform.position + offset;
	}
}

Ten kod kompiluję się bez błędu ale odnośnie kodu podpiętego do kuli pojawił się taki błąd:

<RI.Hid> Failed to create device file:
 20 The process cannot access the file because it is being used by another process.

Jak to naprawić ?

 

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 13 września 2016 przez krystian904 Mądrala (6,860 p.)
wybrane 13 września 2016 przez gab123
 
Najlepsza
//Podmień kod kamery -->
using UnityEngine;
using System.Collections;
 
public class CameraController : MonoBehaviour {
 
    public GameObject playerObiect;
    private Vector3 offset;
 
    void Start () {
        offset = transform.position - playerObiect.transform.position ;
 
    }
     
    void LateUpdate () {
        transform.position = playerObiect.transform.position + offset;
    }
}

 

0 głosów
odpowiedź 12 września 2016 przez krystian904 Mądrala (6,860 p.)
Witam

Jest to jedynie mój pomysł:

 Zrób kamerę podpietą pod playera( czyli żeby był dzieckiem) wtedy kamera bedzie śledzić playera
komentarz 12 września 2016 przez gab123 Mądrala (5,230 p.)
Ale player jest kulą która cały czas się obraca i jak tak się zrobi to wygląda to trochę dziwnie ):
komentarz 13 września 2016 przez krystian904 Mądrala (6,860 p.)

to jest wada tego rozwiązania dlatego że kopiuje wszystkie ruchy smiley

komentarz 13 września 2016 przez gab123 Mądrala (5,230 p.)
Dlatego próbuje to zrobić w inny sposób ale  pojawia mi się ten błąd. I nie wiem jak go naprawić.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 666 wizyt
0 głosów
0 odpowiedzi 279 wizyt
pytanie zadane 8 maja 2016 w C# przez Szygnik Początkujący (340 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 618 wizyt

93,427 zapytań

142,421 odpowiedzi

322,649 komentarzy

62,787 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

VMware Cloud PRO - przenieś swoją infrastrukturę IT do chmury
...