• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Zespół ludzi do wspólnego rozwijania się w programowaniu C++ oraz grafice itd.

Object Storage Arubacloud
+2 głosów
305 wizyt
pytanie zadane 9 sierpnia 2016 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Animal Użytkownik (700 p.)
zamknięte 16 września 2016 przez Animal

 Witam!

Zacznijmy od początku. Moje zainteresowanie programowaniem w C++ zaczęło się kiedy byłem jeszcze w gimnazjum( koło 1 klasy). Teraz jestem w technikum. Programowania uczę się na poważnie od około 5 miesięcy. Zaraz zaczynam programowanie obiektowe. 

Poszukuję osób chętnych na wspólną naukę i rozwój. Mój pomysł na to polega na:

- na początku dokończenie nauki podstaw, wspierane przez proste projekty i zadania,

- nauka podstawowych bibliotek (szczególnie SFML),

- w późniejszym etapie poznanie Unreal Engine 4 (nie lubię UNITY, pracowałem w obu po kilka tygodni i wybrałem   Unreal),

- finalną fazą będzie stworzenie gry na podstawie SFML lub Unreal Engine 4 (zadecydujemy).

Generalnie plan możemy przedyskutować i pozmieniać.

 

Poszukuję osób które nie odeszłyby z projektu po krótkim czasie (np. z powodu znudzenia, bo programowanie to była chwilowa ekscytacja).

Wymagania:

- wiek 16+ (sam mam 17),

- chęci 

- min. 3 godz tygodniowo (ja pracuję min. 2h dziennie).

 

Poszukuję także osoby która zostałaby kierownikiem projektów. Jej zadanie polegałoby na kontroli, pomocy itd.

Fajnie by było jakby ta osoba posiadała już jakieś umiejętności w programowaniu, a jeszcze lepiej jakby wiedziała jak się pracuje w zespole.

 

Pozdrawiam i zapraszam!

 

Kontakt: 

Przez forum lub na mail: eatenanimal@gmail.com

 

 

Używamy Slacka.

 

 

 

komentarz zamknięcia: Rekrutacja zakończona.

3 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 9 sierpnia 2016 przez vanowikv13 Bywalec (2,740 p.)
jestem zainteresowany koleś :)
0 głosów