• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

C++ Builder 6 - zmiana wyglądu Buttona/ProgressBara i innych komponentów na nowsze/windowsowe

Object Storage Arubacloud
+1 głos
1,000 wizyt
pytanie zadane 31 lipca 2016 w C i C++ przez Persantarus Początkujący (320 p.)
Cześć, używam C++ Builder 6 do pisania jak na razie prostych programów - dopiero się uczę i zaczynam przygodę z C++ jak i ogólnie z programowaniem. Jednakże trochę wkurza mnie "starodawny" wygląd Buttona i innych komponentów. Czy da się coś zrobić aby Button pobierał swój wygląd/styl z Windowsa? Tzn. na Windows7 wygląda tak jak buttony w programach na W7, na W10 tak jak na W10, na XP tak jak na XP etc.

Jestem dopiero początkującym, więc proszę o jakieś proste wytłumaczenia.

Ktoś mi podrzucił gdzieś indziej żebym pobawił się plikiem manifest i czymś takim:
https://msdn.microsoft.com/en-us/library/azure/jj151528.aspx

https://msdn.microsoft.com/pl-pl/library/windows/desktop/bb773175(v=vs.85).aspx

.... ale nie mam pojęcia o co chodzi z liniami tego kodu, jak go wkleić, gdzie go wkleić, jak on działa etc.

Bardzo proszę o pomoc.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 1 sierpnia 2016 przez KSYMEK Gaduła (3,280 p.)
Może nie rozwiąże twojego problemu w sposób taki jak pytasz,ale jeśli chcesz mieć "nowoczesny" wygląd przycisku to polecam przejście do Visual Studio. O gustach się nie dyskutuje jednak wydaje mi się że jeśli już piszesz aplikacje okienkowe to wygodniejsze jest właśnie VS. Pozdrawiam i mam nadzieję że pomyślisz nad przejściem do VS :)
komentarz 1 sierpnia 2016 przez Persantarus Początkujący (320 p.)