• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Zamiana nazw plików .txt

Object Storage Arubacloud
0 głosów
124 wizyt
pytanie zadane 26 lipca 2016 w C i C++ przez Tomasz Nowicjusz (120 p.)

Witam Szanownych użytkowników forum pasji-informatyki,

Jest to pierwszy mój post :)

Jestem początkującym programistą i mam takie oto pytanie.

Folderze główny nazwijmy to Styczeń, znajdują się 31 folderów z nazwą każdego dnia np. 2016-01-01, 2016-01-02 …2016-01-31

W każdym z tych 31 folderów znajduje się jeden plik tekstowy.txt. z nazwą taką samą np.: Index.txt

Chciałbym żeby po wybraniu tego folderu głównego lub zaznaczeniu wszystkich 31 folderów z datą tak przekształcić i zapisać pliki Index.txt do oddzielnego folderu np. Zmiana

Tylko żeby w tym folderze Zmiana każdy z tych 31 plików.txt było zapisanych pod nazwą daty foldera w którym plik się znajdował  np.: 2016-01-01.txt lub 2016-01-01Index.txt.

W jaki sposób jest to możliwe do zrobienia taki program?

I najlepiej żeby mógł później to wysłać e-maila i wykorzystał na innym komputerze.

Pozdrawiam serdecznie

komentarz 26 lipca 2016 przez niezalogowany
Ja bym się zastanowił, czy koniecznie chcesz to zrobić w c/c++, bo jest to trywialne jeżeli skorzystasz z basha / batcha, ewentualnie jeżeli zależy ci na przenoszalności wciąż jest to do napisania w chwilę w Pythonie

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 26 lipca 2016 przez MetRiko Nałogowiec (37,110 p.)
Żeby mieć pewność, że otrzymasz to co byś chciał (ciężko zrozumieć twoje pytanie) to napiszę kilka odpowiedzi:
1. Czy da się taki program napisać w C++? >>
>> W czystym C++ (jak wiadomo) masz do dyspozycji samą konsolę, (jeżeli dodasz jakąś bibliotekę graficzną wtedy to będzie wyglądać lepiej, ale jest to trudne dla początkującego) tak więc pisanie takiego programu dla czystej konsoli będzie trudnym wyzwaniem.