Siemasz, mam dylemat w co pójść na całość. Polizałem trochę tworzenie gier w Unity3D, zrobiłem gierkę typu arkanoid, osiągnięcie znikome ale od zawsze chciałem robić gry. Oferty pracy w Unity są do znalezienia ale zastanawiam sie czy gry 3D mnie nie przerosną bo wybitnym matematykiem nie jestem a tylko takie oferty znalazłem, wymagania wiedzy są wysokie, i to mnie trochę przeraża (pracodawcy chyba sami nie wiedzą kogo chcą). Przykład:
https://jobsearch.direct.gov.uk/GetJob.aspx?JobID=31700497&JobTitle=Unity+Programmer+-+Serious+Gaming&redirect=http%3a%2f%2fjobsearch.direct.gov.uk%2fhome.aspx&pp=25&pg=1&tjt=unity&sort=rv.dt.di&re=134&where=wa41db&rad=20&rad_units=miles&avsdm=2016-06-25T09%3a03%3a00-05%3a00
Za to jest mnóstwo ofert pracy w C# jako webdeveloper(ASP.Net Core, SQL, LINQ, JavaScript, MVC). Tego tematu w ogóle nie liznąłem ale w każdej chwili mogę, tylko zastanawia mnie co będzie bardziej przyszłościowe i stabilne. Możecie doradzić? Tylko nie piszcie mi szanownie wielcy programiści że robienie gier na gotowych silnikach to zabawa, od czegoś się zaczyna a teraz każdy szuka gotowych rozwiązań.